recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5. Recorder ræs.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5. Recorder ræs.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 15:27
Jep steffen fair nok.

Jeg vidste bare ikke at min bil lige pludselig var blevet kørt til, så den havde fået flere heste.

Redigeret af Klondike - 29-December-2010 kl. 15:27
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 18:35
Jeg ved ikke rigtigt hvor mange vi bliver. Men jeg håber da vi bliver flere end os to Steffen.

Ellers må vi bare få et godt ræs uanset hvad Smile

Jeg giver en RUG RGT 00 til vinderen.

Ikke fordi det er nogen helt vild præmie, men så er da lidt at spille om.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 19:54

Jeg skal se noget fodbold, så kunne ikke være med. 

Hvilket sikkert er meget godt fordi jeg har slet ikke den type biler til at konkurrere med jer i dag. Har lige købt Nissan GT-R og den kan måske følge med rent fartmæssigt men tror sgu ikke den kan følge med handling-mæssigt med de ræserbiler I nævner.

Desuden er jeg blevet godt og grundigt frustreret over ikke at kunne få guld i A-8! Har nok kørt den 50 gange, og det bedste, jeg får, er 18.883. FUCK!

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 21:00
Hehe A8 er også mit nemesis. Mener det er den jeg er 1 tusindedel fra at få gold i. men har ikke rigtigt prøvet i lang tid nu.

Anyway. Det var kun mig og Steffen her fra Recordere, men der var to andre fra GTP der var med. Det var et godt ræs selvom de to fra GTP var en anden klasse end mig og Steffen Smile

Jeg håber vi kan finde en anden dag og lave nogle nye ræs hvor vi kan blive lidt flere fra Recordere.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 21:13
Flere i mit niveau ville være rart hehe. Det betyder naturligvis ikke, at de andre ikke måtte være med her til aften, men flere fra recordere ville have været niceThumbs Up. Det føltes lidt som time trial for mig, eftersom jeg lå sidst det meste af tiden haha.

Anyway - jeg skal også være meget mere forberedt næste gang. Særligt valget af bilen skal være bedre. Den NSX er jo helt ustyrlig.. Og nej, det er ikke kun en dårlig undskyldning (ved godt at jeg også mangler teh skillz), men jeg har købt Yellowhaten og den er meget mere overbærende. :)

Redigeret af SteffenD89 - 29-December-2010 kl. 21:14
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu