recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl eller hvad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl eller hvad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
btrader Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl eller hvad
    Sendt: 26-April-2006 kl. 14:45
jeg har lige opdaget, at panelet på min LG 37lb1 sidder løst næsten hele vejen rundt om panelrammen. de stæder hvor det er værst bliver der ca. blive 1- 2 mm. luft mellem panelet og rammen hvis man rører ganske forsiktigt på panelet.

er det noget der er normalt, eller er det noget jeg skal være ked af!!!!

Jeg er lidt bekymret, da jeg tænker på at der let kommer støv ind i skærmen mellem panelet og rammen!

Redigeret af btrader - 26-April-2006 kl. 14:46
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2006 kl. 14:53

Oprindeligt skrevet af btrader btrader skrev:

Jeg er lidt bekymret, da jeg tænker på at der let kommer støv ind i skærmen mellem panelet og rammen!

- du skal ikke være bekymret "btrader", skær BH'en op i tynde strimler og stop dem ind med en tændstik (behøver ikke at være brugt) hele vejen rundt. Vi andre vil så glæde os til at se dit svar omkring virkningen...

8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
btrader Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2006 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Stouenberg Stouenberg skrev:

Oprindeligt skrevet af btrader btrader skrev:

- du skal ikke være bekymret "btrader", skær BH'en op i tynde strimler og stop dem ind med en tændstik (behøver ikke at være brugt) hele vejen rundt. Vi andre vil så glæde os til at se dit svar omkring virkningen...

ok. jeg må hellere skifte avatar , og håbe på, at det kan give mig et mere seriøst svar herinde

Redigeret af btrader - 26-April-2006 kl. 17:11
Til top
btrader Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2006 kl. 01:02
haloo.anyone!!
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2006 kl. 01:12

Me!

Hvis der er konstant gab eller panelet sidder så løst, at du mener der måske er tale om en fejl eller transportskade: Kontakt omgående forhandleren.

Hvis der ikke er noget nævneværdigt gab, når du ikke trykker på panelet og skærmen er i lodret position, er det efter min mening i orden, at det hele kan give sig lidt. Så får du heller ikke knæklyde ved temperaturskift.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu