|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 04-Maj-2006 kl. 19:29 |
Jeg har længe været lun på moddelen q320 fra Hyundai. Men efter jeg læste en tråd på hifi4all om at der skulle være på problemer med de danske undertekster, begyndte jeg at kigge efter andre modeller.
Mit budget er ikke verdens største, så derfor kiggede jeg syd for grænsen. Jeg har kigget på denne tyske net-butik. Jeg er umiddelbart mest interesseret i enten Samsung 32 R72B eller LG 32 LB 1R Mine spørgsmål er følgene: 1)hvilke af de to tv er bedst? billedkvalitet? 2)understøtter r72 hdcp på hdmi, og 1:1 pixelmapping? 3)kan man trygt handle i den tyske butik? Nogen der har handlet i denne butik? og skal man betale dansk moms? 4)hvad hvis apperatet er defekt? kan man få service i Danmark eller hvordan fungerer det? på forhånd tak ![]() |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
nåh, nu fik jeg denne mail fra tyskerne..
![]() Hello, sorry, but it is not possible to ship the television to Denmark, because it is to heavy for shipping! Best regards S. Schoeppken |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |