|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() Sendt: 29-Marts-2006 kl. 22:38 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Hejsa Det jeg især ligger mærke til at opløsningen er opgivet som FULL-HD alstå 1920x1080. Det samme gør sig gældende hvis man slår op på www.sharp.dk Sakset fra sharp's egen hjemmeside Til kunden som ønsker den optimale kvalitet uden at skulle finde plads til en 45 eller 65 tomme LCD skærm, tilbyder Sharp her en 37 tomme LCD skærm med FULL-HD. Med andre ord kan denne skærm vise det ypperste HDTV signal med sin opløsning på 1920 x 1080. Og så har skærmen en dimension, idet den arbejder med RGB samt Crimson Red, så der herved opnås en unik farvegengivelse.
Mvh. Weiglin |
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, jeg går selv og venter på om en har noget mere viden om dette tv. Er der evt. mogen der ved hvor man kan se dette tv ? Redigeret af SMS - 23-April-2006 kl. 08:04 |
/ Venlig hilsen Søren.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |