|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 12-November-2007 kl. 16:39 |
?
|
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Jo da. Det kan man da sagtens
![]() |
|
![]() |
|
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
når jeg sætter dvd skive i står der på lcd skærmen no signal hvad gør jeg galt |
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Kører du med HDMI/DVI?
I så fald skal dit TV nok understøtte HDCP for at kunne se kopi-beskyttede DVD'er. Kører du analogt, så burde der ikke være nogle problemer... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
ok har et LG LP1 hved ikke om det under støter HDCP og jeg bruger HDMI. lorte sony.
Redigeret af tumebone - 12-November-2007 kl. 17:26 |
|
Stuen:
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
HDCP har alle tv'er vel, når de er udstyret med HDMI??
Hvordan finder man ud af, om ens fladsvin understøtter HDCP? Jeg kan intet finde om min SONY V2000. Sikke noget møg hvis jeg ikke engang kan bruge min PS3 på mit SONY TV ![]() |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Hvordan det være "lorte sony" - når de overholde der spilleregler der er for de standarder der er.
1. Er det brændte DVD'er? 2. Er det DVD'er fra andre regioner end den din PS3 er? HDMI betyder automatisk HDCP. Hvis ens fjernsyn er HD-ready har det HDCP. |
|
![]() |
|
![]() |
det er en org film og den står til reg 2 og pal
|
|
Stuen:
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Jeg er ikke sikker på, at HD Ready logoet automatisk inkluderer HDCP, men selv om det gør, så kan der være kompatibilitetsproblemer med HDCP-implementationen mellem PS3 og TV - ligesom vi så det med TDCs Selector 81 HD, hvor de var nødt til at slå HDCP fra i boksen for at få det til at virke på alle fjernsyn... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
HD-Ready
http://en.wikipedia.org/wiki/Hd-ready In order to be awarded the label "HD ready" a display device has to cover the following requirements:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |