|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Har du prøvet med BlueRay fra NAS?
|
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Ja det lader til der er mange som kigger lidt på Dune.. Jeg er dog også interesseret i at høre om du har prøvet BD fra NAS..?? Både Iso, MKV og som BD-folder..?? (Jeg skal dog selv køre det fra min lille hjemmelavede Windows "server", men der burde vel ikke være forskel på det..??)
Det eneste der har fået mig til at overveje tvix er de små 450 jeg kan spare og så designet, men umiddelbart tror jeg valget falder på en af de andre 2..
Dertil mangler jeg dog lidt argumenter for hvorfor jeg fx skulle vælge Dune frem for C-200..???
Tja designet på Dune er selvfølgelig lidt pænere, men den er stadig ikk pæn som noget jeg vil have stående fremme så under alle omstændigheder bliver den gemt væk...
Og ja selvfølgelig vil jeg gerne komme med en lille "anmeldelse" når jeg engang for taget mig sammen til at få noget købt..
![]() Kan forresten ikke tilføje Dune til stemme listen.. ![]() Redigeret af Dylmer - 13-Marts-2010 kl. 09:51 |
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Er der nogen som kan svare på hvilke fordele/ulemper der er ved c-200 vs. Dune Base 3.0...???
1. ja Dune er pænere, men tror den bliver gemt væk i et møbel så måske var c-200 endda at foretrække der med RF-remoten...
Ifølge en test jeg læste så er c-200 lidt mere for "nørder" og ja det er jeg vel, men kan ikk rigtig lige finde så meget om Dune igen.. Hva med YAMJ osv..??
Er der nogen fordele ved Dune kunne man vel også spørge...???
PS: tror forresten at Tvix er ude af "konkurrencen". Redigeret af Dylmer - 15-Marts-2010 kl. 17:24 |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Jeg klistrer lige et link ind. Den sidste kommentar :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hehe.. Det er der jo ikk ligefrem meget svar ved..
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Næh, ikke mere end at du spørger om der er fordele, og ud fra at de kan direkte sammenlignes, kan man vel konkludere at de udover design kan det samme.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hov hov hov hov...
Læste lige lidt her... Det ser ud til der bla bliver lavet noget sjovt med Iphone apps så man kan bruge den som en simpel remote. Samt et nyt flash GUI..
|
|
![]() |
|
![]() |
Samtidig er der mulighed for medbestemmelse for nye funktioner gennem afstemning på deres hjemmeside. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |