recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ophæng af Samsung 32"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketophæng af Samsung 32"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Don Pedro Don Pedro skrev:

Jeg kender det ikke, men det ser da fornuftigt ud.

Min eneste bekymring kunne være prisen, alle andre vil have ca 1999 for dette beslag, Proshop tager kun 1195?

Hvis du køber må du godt vende tilbage med en anmeldelse af det, er selv på udkik efter noget pænt som kan trækkes ud fra væggen.

Stig

Blot min ringe mening !
Til top
Gizkor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-September-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 15:45

Modtager det idag, så skal jeg nok vende tilbage. Det kan dog godt være jeg venter lille uge med at sætte det op, så jeg kan få min far til at bore hullerne og sætte rawlplugs i  (skal være HELT sikker på det bliver oppe)

Der er for resten et par stykker mere, som sælger til den billige pris:

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=143835

Redigeret af Gizkor - 09-Maj-2006 kl. 15:50
It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune, must be in want of a wife!
Til top
Gizkor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-September-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2006 kl. 20:28

Så kom det endelig op på væggen!!! Det var ikke så svært da det kom til stykket, og beslaget virker solidt og pålideligt.

Vi havde nogle minimale tekniske vanskeligheder, som jeg har beskrevet lidt nærmere her ( http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12000& PN=1&TPN=1). Kort fortalt måtte vi vende skinnerne der skrues på tv'et mod midten i stedet for mod siderne, og det skaber et lille problem, som heldigvis er meget let at fixe

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu