Hey all
Jeg vil høre om nogen af jer har prøvet noget lignende, eller evt har en ide om hvad det kan være.
Igår aftes sad vi og så tv, og pludselig fadede billede ud og i stedet kom der noget som mest af alt mindede om en regnbue med lodrette farvede striper - jeg troede det var DR1 der havde tekniske problemer, da lyden fortsat var ok, men efter 10 min så det stadig sådan ud.
Jeg prøvede så at slukke for det, men det kunne jeg ikke kun hvis jeg holdt powerknappen nede i ca. 5 sek. Herefter tog jeg strømmen, og ventede lidt, og satte så strøm til igen, men nu vil tv'et slet ikke tænde. Powerknappen står bare og blinker blåt og slår til og fra.
Jeg troede det kunne være en form for elskade, men min HDD og min reciever som sidder på samme kontakt fejler intet.
Jeg har lige ringet til Samsung support, og de bestiller STRAX til at komme og kigge på det, men så skal jeg undvære det i 2 til 3 uger ligesom sidst hvor det var til rep i 3 uger.... NEDTUR... og nu starter der VM....![](smileys/smiley18.gif)
Don C