recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amiteck LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAmiteck LCD TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 20:29

Som indehaver af et amitech 32L 940 købt i Bilka for 9000,00 kr. kan jeg kun bekræfte Malkekoen's kommentarer.

Kvaliteten er rigtig god og tv'et skuffer overhovedet ikke. Jeg har to kammerater som begge har samsung tv'er, de er enige med mig i at der ikke er den store forskel i kvaliteten, hverken ved afspilning af dvd eller alm. tv-kikning.

Tuner'en i Amitech tv'et er en anelse ringere end det ene samsung tv, som er en hel ny model, men tuner'en er overflødiggjort i det øjeblik vi går over til digital tv med en ekstern dekoder.

Jeg har lige nu digital tv via stuenantenne og begge mine kammerater var ellevilde over kvaliteten. Jeg venter lige nu på hdtv og det digitale spejl fra stofa, som så mange andre, og er derfor fulstændigt ligeglad med den integrerede tuner.

Jeg har talt med en indkøber fra Bilka som bekræfter at det handler om et massivt indkøb ved Amitech, derfor den billige pris.

Endvidere har Amitech support oplyst mig at der sidder et samsung panel i tv'et, og derfor lever det kvalitetsmæssigt op til kammeraternes samsung tv'er, og HUSK det er ikke kun min vurdering, men også mine kammeraters og flere andre som har været interesseret i Amitech tv'et.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu