Min bliver ikke engang håndlun selv med låget på og selvom den står inde i et møbel med glaslåger foran.
Spørgsmålet er hvorfor din gør
Den første grund der falder mig ind er harddisk - jeg har ikke harddisk i min, det har du
Er harddisken en type der er egnet til indbygning i et kabinet som dette - eller er det blot en almindelig hurtig disk beregnet til performance istedet ?
Der fåes harddiske som kører med færre omdrejninger, som bruger mindre strøm, og dermed også er mere støjsvage samt udvikler mindre varme. Til indbygning i et lukket kabinet som dette, bør man næsten kun bruge denne slags diske. Alternativt bruge 2½ diske til laptops der heller ikke bliver varme.
Ellers tænker jeg som rhsin på blæser og køle element - hvis blæseren kører som den skal, så check evt at selve køleelementet ikke har løsnet sig fra CPU'en men sidder rigtig trykket ned med de 2 pinde der holder den. Hvis køleelementet ikke har fuld kontakt med CPU'en så vil den blive meget varm og crashe.
En sidste mulighed - evt. prøv at løsne køleelementet fra CPU'en og check at der er kølepasta - det er et longshot, men man kunne forestille sig at der var en "fabrikationsfejl" hvor man har glemt kølepastaen så køleelementet heller ikke har ordentligt kontakt med CPU'en
Bare et par ideer.
PS: der er en tråd om modning på NMT forummet hvor flere har løst varme problemer ved enten at bore huller i toppladen så varmen kan komme ud, eller sætte højere fødder på så der kan kommer luft ind under den - udluftnings hullerne sidder nemlig i bunden.