Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:50 |
Kandersen skrev:
Nope, jeg vil tro du skal have en NTSC version. Den er sikkert også billigere ![](smileys/smiley2.gif) |
Ja men skal vel have en PAL version hvis jeg skal optage dansk tv ?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 15:32 |
Hmm, det ved jeg ikke med sikkerhed. Et andet problem er, at det bliver en DVB-T modtager. Så den er først interessant engang langt ude i fremtiden, synes jeg.
|
|
Moveteam
Bruger
Oprettet: 25-August-2006
Point: 78
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 18:06 |
Tror det er ligemeget med at du har en NTSC PS3, det er jo en PAL version af PlayTV, og jeg understreger lige, at der kun er annonceret én tv-tuner til PS3, og den er kun beregnet til Europa.
DVB-T virker da fint i DK? Men ja der er ikke mange kanaler.
Det så ret godt ud da de demonstrerede det, søg evt. på youtube.
|
tommyhj
Bruger
Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
|
Sendt: 06-December-2007 kl. 19:52 |
Streaming på PS3 virker, men jeg synes ikke det pålideligt eller hurtigt nok til hverdags brug. Jeg prøvede med TVersity, og det var ustabilt helt vildt... Det havde muligvis noget med min PC at gøre, men alligevel.
Men hvis man nu kopierer sine billeder og musik over på PS3, så er det en helt anden snak - det er den fantastisk til!
Og med en 40GB skulle den heller ikke larme så meget længere, men måske stadig nok til at den grundlæggende ikke egner sig som film-viser...
|
Kandersen
Platin medlem
|
Sendt: 06-December-2007 kl. 22:30 |
Streaming på PS3 virker ganske fint hos mig. Jeg bruger Twonkymedia server. Dog var jeg nødtil at bruge kablet net efter PS3éren blev opdateret til version 2.01. Dettrådløse kørte ikke for godt. Før 2.01 der havde jeg ingen problemer med det trådløse. Nu køre jeg kablet, og det fortsætter jeg nok med fremover.
|
|
mlun
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 157
|
Sendt: 07-December-2007 kl. 14:09 |
tommyhj skrev:
Men hvis man nu kopierer sine billeder og musik over på PS3, så er det en helt anden snak - det er den fantastisk til!
|
Enig - i at den er fantastisk til dette, men hvis man har et netværk så er det bedre at lade medefilerne ligge på en harddisk andetsteds og så opsætte en medie server forbindelse igennem Windows Media Playeren på PC'en (forudsætter self at man kører p åen PC). Så sparer man i hvert fald diskplads på PS3'en.
|
Steffen32
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
|
Sendt: 07-December-2007 kl. 19:13 |
mlun skrev:
tommyhj skrev:
|
Enig - i at den er fantastisk til dette, men hvis man har et netværk så er det bedre at lade medefilerne ligge på en harddisk andetsteds og så opsætte en medie server forbindelse igennem Windows Media Playeren på PC'en (forudsætter self at man kører p åen PC). Så sparer man i hvert fald diskplads på PS3'en.
|
jeg kan ikke forstå i synes den er brugbar som MP3 afspiller. Musikken står vildt uoverskueligt, hvis man sortere efter kunstner. Vælger jeg f.eks en kunstner, som jeg har 10 plader af, kommer alle numrene efter hinanden uden jeg kan vælge album. Vælger jeg at sortere efter album, kommer de i en lang uoverskuelig række. Det er noget møg..
|
Kandersen
Platin medlem
|
Sendt: 07-December-2007 kl. 20:24 |
Steffen32 skrev:
jeg kan ikke forstå i synes den er brugbar som MP3 afspiller. Musikken står vildt uoverskueligt, hvis man sortere efter kunstner. Vælger jeg f.eks en kunstner, som jeg har 10 plader af, kommer alle numrene efter hinanden uden jeg kan vælge album. Vælger jeg at sortere efter album, kommer de i en lang uoverskuelig række. Det er noget møg..
|
Jeg synes nu det er ganske simpelt og overskueligt. Alt sorteres ud fra kriteriet i alfabetisk rækkefølge. Det er da ganske normalt.
Jeg har en Creative Zen afspiller som sorter på præcis samme måde.
|
|