recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wii: Lego Star Wars på Dansk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWii: Lego Star Wars på Dansk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Emne: Wii: Lego Star Wars på Dansk
    Sendt: 03-December-2007 kl. 22:32
Hej alle,

Hjææælp, julen er i fare! Hvordan identificerer man om en "LEGO Star Wars: The Complete Saga" til Wii er den danske udgave?!?

Min søn ønsker sig den brændende til jul, og hans bedsteforældre har købt én i El-giganten til ham - de bad om "en dansk version", men efterfølgende kan de ikke nogensteder på emballagen se noget om at den skulle være på dansk...

Står det tydeligt på æsken hvis der er tale om en dansk udgave??

-Kent
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 22:58

Jeg købte den sidste pakke som BoxGame havde. Den har sjovt nok et engelsk cover, men spillet kan spilles på både engelsk og dansk (er pakket ud og prøvet).

Bag på coveret i nederste venstre hjørne er følgende kode:

MODEL NO.: RVL-006(EUR)           83051.206.UK

I nederste højre hjørne over stregkoden står der: "Not for supply in the UK" og lidt over og til højre for stregkoden står "RVL P RLGP" samt "RVL-RLGP-UXP".

Jeg var meget i tvivl, før jeg åbnede pakken (den var jo købt som dansk) - men tog chancen, da jeg vidste, at der alligevel ikke er tale i den - kun tekst. Manualen er på engelsk.

Det virker næsten som om, der er sendt et tidligt batch af den danske udgave af spillet ud, før der er trykt omslag og brugervejledninger på dansk (hvilket kan forklare, at den er næsten umulig at opdrive på dansk).

Om det samme gælder for din udgave ved jeg ikke - men måske kan ovenstående oplysninger hjælpe.

(Jeg oplevede det samme med "Cars" filmen på DVD, som blev leveret med polsk omslag op til jul sidste år.)

/lars
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 09:15
Tak for det - det er ligegyldigt om omslag og manual er engelsk, bare spillet kan spilles på dansk. Så mon ikke alle DVD-skiverne er ens (det gør jo fremstillingen billigere/lettere), og det kun er i de trykte ting at forskellen ligger...

Jeg tager chancen, og siger at se skal beholde den udgave de har købt.

-Kent
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu