recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAMSUNG xxR72B billed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSAMSUNG xxR72B billed

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2006 kl. 12:14
jeg har været inde i service indstillingerne og ændre noget der hedder wb movie fra of til on, efter jeg har gjort det er jeg yderst tilfreds med mit 37r72b billedkvalitet, før syntes jeg at billedet var lidt grynet i dvd det er væk nu.jeg har selv en NAD T524 via component når jeg afspiller IROBOT el The day after tomorrow kan jeg stå helt tæt på ½ m fra skærmen og se et rigtigt godt billed. hvoffor de 2 film det er fordi de er komprimeret rigtigt godt hvorimod starwars 3 er lidt ringere komprimeret (ringere =lavere bitrate) i mine øjne. jeg har osse en Panasonic s52eg med hdmi som gør det ringere end NAD T524 . PS jeg ved ikke om man må gå ind i service menuen så det er på eget ansvar. 

Redigeret af jugglerq - 05-Juni-2006 kl. 12:32
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 00:05

Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

jeg har været inde i service indstillingerne og ændre noget der hedder wb movie fra of til on, efter jeg har gjort det er jeg yderst tilfreds med mit 37r72b billedkvalitet,

Du må have gjort mere end dét, for det påvirker ikke billedkvaliteten at ændre dén indstilling. Og ja det er på eget ansvar, og garantien på tv'et forsvinder principielt i det øjeblik du går ind i service-menuen.

Redigeret af Otto, TC - 06-Juni-2006 kl. 00:05
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 09:16
hej  Otto nej jeg har ikke gjordt andet end at sætte wb movie fra of til on, jeg kan sige dig at (støj skygger støvet billed el hvad jeg skal kalde det er væk) det må have noget med billed at gøre for når du køre dnie demo kan du ikke se forskel fra venstre til højre af billedet. så vidt jeg ved skal man i manuellen el garanti beviset gøre opmærksom på at garantien bortfalder hvis man går ind i service menuen og det gør der ikke, det er kun i dette forum at det bliver sagt, ikke i de tyske forum som jeg også læser, der startede det hele jo med at man var træt af at lyset gik op og ned i udsendelser (auto dim) så derfor fandt man ud af at gå ind i servicemenuen og sætte den på of, og det hjalp dem som det generede.

Redigeret af jugglerq - 06-Juni-2006 kl. 09:16
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 13:31

Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

hej  Otto nej jeg har ikke gjordt andet end at sætte wb movie fra of til on, jeg kan sige dig at (støj skygger støvet billed el hvad jeg skal kalde det er væk) det må have noget med billed at gøre for når du køre dnie demo kan du ikke se forskel fra venstre til højre af billedet. så vidt jeg ved skal man i manuellen el garanti beviset gøre opmærksom på at garantien bortfalder hvis man går ind i service menuen og det gør der ikke, det er kun i dette forum at det bliver sagt, ikke i de tyske forum som jeg også læser, der startede det hele jo med at man var træt af at lyset gik op og ned i udsendelser (auto dim) så derfor fandt man ud af at gå ind i servicemenuen og sætte den på of, og det hjalp dem som det generede.

Jeg nøjes med at føre diskussionen videre ét sted... ;-)

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=1&TPN=100

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:02

Men i den sidste ende må vi jo sige,fra at være ikke glad for sit tv er kunden nu glad for sit R72. Selv meget glad for mit og har ikke ændret noget i service-menu.

kallek

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu