recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til 37PV60 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativer til 37PV60 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativer til 37PV60 ?
    Sendt: 03-Juni-2006 kl. 13:52

Jeg har nu læst en del godt om Panasonic´s plasma 37PV60 hvorfor jeg tog konen med ud at se det fysisk i en butik, men hun var ikke begejstret for designet, så hvilke andre muligheder findes der med samme billede kvalitet (og samme pris niveau) – jeg kan ikke helt finde rundt i LG modellerne. Højtalerne skal sidde forneden da de modeller med højtalere i siden bliver alt for store (igen i ht. konen).

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2006 kl. 21:56
Hej

Jeg har lige købt 42pv60 og er meget glad for det. Det har et af de beste billder der er set endnu fra plasma. Pioneer 436-fde er ligeså godt men koster mere. Jeg overvejede også 37", men de 1500 en 42" koster mere er godt givet ud. Prøv at fortælle hende, at det er den bedste plasma der fås idag. Det er 9. generation plasma. Jeg ved ikke hvor mange andre der laver plasma i 37" end panasonic. Jeg synes faktisk den er meget pænere end mange andre, som er sorte og kedelige at kigge på.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 09:02
Ja - selv hælder jeg fortsat til 37PV60 - det er iøvrigt sjovt du nævner de "sorte og kedelige" da det faktisk var et Samsung 32RE72 som resten af familien bedst kunne lide rent design mæssigt - nå jeg må nok bare lede videre efter et TV som opfylder hele familiens krav
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 09:17

Hej!

Hvis du godt kan lide billedet på PV60,hva så med at kaste blikket på PV600-samme billede,men pænere design.Skulle være i de fleste butikker omkring 15 Juni.Ellers er der jo LG PC1R som der er fælleskøb på i øjeblikket...kanon godt køb også.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 11:04
Hvorfor plasma, hvad med JVC LT-37M60 det er markedets bedste LCD med Clear Motion Drive
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 11:20
"hvad med JVC LT-37M60 det er markedets bedste LCD ".... -så spiser vi brød til-      prøv et øjeblik at afmontere dine JVC briller,og smut ud og kig på Philips 42"9831.....en klasse over JVC, efter min mening.
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 11:32

Det er muligt at Philips 42" 9831 er lidt bedre - men JVC LT-37M60 er virkeligt et fantastisk fjernsyn - tv-kanalerne står ret så flot og skarpt og designet er superflot!

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 11:38
Det er for lille. Intet under 42" og så kan LCD ikke følge med plasma.
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 11:46

Måske du skulle lede efter alternativer til konen

Spøg til side, PV60 er et rigtig godt tv, til en rigtig god pris. Hvis det er designet der skiller jer ville jeg også vente til PV600, som der helt sikkert kommer et fælleskøb på herinde.

Billedet skulle efter signende være af samme høje kvalitet men der en del der bedre kan lide designet. Udover det det får du nogle små ting med som ikke er på PV60.

Ang. Plasma vs. LCD, er plasma efter min mening langt foran i kvalitet på alm. antenne signal, farven sort og sport. Skal dog siges at jeg kun har set Samsung M61 og den nye Sony V2000 med alm. antenne signal. Begge modeller halter gevaldigt efter på de ovennævnte områder.

Redigeret af Viking30 - 04-Juni-2006 kl. 11:47
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 21:06

Har overvejet flere af de angivne forslag – det med konen bliver nok for dyrt men omvendt var det måske en ide med en ny smart model

Jeg har også set på JVC 37M60 men har ligesom fornemmet ved at følge diverse diskussioner har på siden at et plasma tv nok vil være bedst når antennesignalet kommer fra TDC ´s kabel tv net, men det er måske ikke en korrekt konklusion?

Desuden, er der nogen der har et bud på hvor JVCen kan ses live når man bor i Nordsjælland da jeg har en klar fornemmelse af at designet vil behage konen og jeg dermed kan få nyt legetøj?

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 21:19
Lidt mere spøg. Din kone har vidst forstået at dreje til at have lige rigelig med magt. Husk at kærlighed kommer indefra. Hvad nytter det med et flot tv, når hun opdager, at det ikke kan vise action godt nok. Så får du skideballe for ikke at have fortalt hende det . Få hende overbevist om at det ikke er udseende det kommer an på. ( Tør du sige til hende, at det må hun jo vide )
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2006 kl. 13:13

Oprindeligt skrevet af Figaro01 Figaro01 skrev:

Jeg har også set på JVC 37M60 men har ligesom fornemmet ved at følge diverse diskussioner har på siden at et plasma tv nok vil være bedst når antennesignalet kommer fra TDC ´s kabel tv net, men det er måske ikke en korrekt konklusion?

Jeg har kabel-tv, vistnok TDC (boligforening) og det står flot på mit fjernsyn.

Jeg synes der var en der nævnte en forretning i Frederiksværk? der havde mange fjernsyn udstillet.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu