|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BThorsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 06-Juni-2006 kl. 16:15 |
JVC LT-32X70 og LT-32R70. Hvad er forskellen på dem? X70 er top modellen tror jeg. Men er den så meget bedre.? På forhånd tak. Brian Thorsen.
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
X70 fås i flere design, derudover har den følgende ekstra: 2 x HDMI stik MaxxBass lydsystem med endnu bedre basgengivelse Stemmeforstærkning når du ser TV om aftenen, kan du skrue ned og aktivere stemmeforstærkeren og nemmere høre dialogen X70 bruger et PVA panel og R70 bruger et IPS panel, der er bedre synsvinkel på PVA panelet |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
BThorsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Tak for det BrianJVC. Har lige været nede og se på et par modeller og det kunne godt være det skal være et 37"
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "BThorsen". I 37" er det S-modellen du skal gå efter, hvis den nye M-model (topmodel år 2006/2007) er for dyr. S-modellen var JVC's topmodel år 2005/2006, og den kan skam stadig godt være med. http://www.godpris.dk har den til en fin pris, synes jeg. http://www.godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=LT37S60 Men også her er prisen fornuftig. http://www.danskitlager.dk/tv/lcd_tv/37_tommer/jvc_lt37s60bu _hdtv_450_da.html Og INGEN af stederne, er der så vidt jeg ved, tale om "Parelel-import". Redigeret af Pokerface - 07-Juni-2006 kl. 07:45 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak Pokerface. Nu får vi se hvad det ender med. Det er ikke nemt og vælge nyt TV |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Næææ, det har du sandelig ret i. Jeg synes næsten også, at det er blevet meget værre, med alle de nye typer fjernsyn der efter-hånden findes. Nogen laver "slør" ved hurtige bevægelser, andre kan ikke vise ordentlig "sort" og andre igen støjer og varmer mere el, mindre. Nogen gange er jeg nu også lidt i tvivl, om det egentlig er nogen fordel at komme et sted som her... Man læser om mange ting, og det giver mange fristelser, men usikkerheden om hvad der er det bedste, øges sandelig også i takt med alle oplysningerne, så valget ofte ender med at blive endnu sværere. Måske skulle man bare, som i "gamle dage" gå ud og kigge, lytte og evt. lave en aftale om at prøve derhjemme, og så ellers bare handle ud fra det. Redigeret af Pokerface - 09-Juni-2006 kl. 07:07 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |