|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Nogle har beklaget sig over remoten til Pana60. Er den fobedret til Pana600 ??
|
|
![]() |
|
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Umiddelbart vil jeg tro remoten ligner den til PV60'eren. Der er jo ikke yderligere features som gør at fjernbetjeningen ser anderledes ud. Generelt ligner Panasonics fjernbetjeninger hinanden. Mine forældre havde et 25" CRT panasonic 3 år gammelt vil jeg tro. Designet på den fjernbetjening ligner den jeg har til PV60'eren. Og min lillebror havde et 20" 4 år gammelt. Samme design. Panasonic er ikke kendt for at lave "lækre" fjernbetjeninger. Jeg havde et Philips PW9509 CRT før.. den havde den lækreste ALU multifjernbetjening et fedt design. |
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Remoten er ikke magen til pv60'eren, derimod er remoten til pv600'eren magen til pv500'eren... - ellers så sidder højttalerne i siden på pv600'eren |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
OK - ikke fordi,at remoten som sådan har den store betydning, - men vi skal jo ha klarhed over,om vi synes de forskellige features retfærdiggør merprisen ift Pana60 ! claus - crtv.dk, noget overblik over leveringssitiationen ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Tidligere i tråden bliver det nævnt,at man kan købe løs kortlæser,som kan tilsluttes via S-VHS stikket. Vil det ikke gi samme opløsningsbegrænsning,som når man ser JPEG billeder via DVD afspilleren ?? Jeg forventer,at den interne kortlæser i Pana600 leverer samme høje kvalitet af JPEG billeder,som hvis de vises via PC ?? |
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
De første 42PV600 er kommet ud, 37PV600 kommer her først i juni!
|
|
![]() |
|
![]() |
Fint nok, - men er det nogle ganske få stk der er kommet dryppende ?Eller vil importøren feks være i stand til,at mobilisere en større ordre på måske 20-30stk INDEN VM i bold ??
|
|
![]() |
|
stecki ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Faldt lige over denne her, der står godt nok at det er til TH-42PX600, men når man åbner den så er det til PV'eren. Håber linket virker. http://produkte.panasonic.de/doc/BB0200/TH-42PX600E/USERGUID E/th-42px600e_userguide_1_d_-.pdf |
|
![]() |
|
stecki ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg fandt lige nogle flere oplysninger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |