|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Tjo jeg var skam nede i den lokale HIFI-klub for at se på denne model. Lyden var ikke noget at råbe hurra for, ligesom der var en række andre punkter jeg ikke kunne lide. |
||
![]() |
||
sorensus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Jeg læste denne igennem og fandt svar på ALT! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11008& PN=3&TPN=7 Jeg kan ikke vente til august med at få 32" modellen, så jeg nupper R72b til 10k. Tak for hjælpen |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Jep det er ved at blive en lang tråd. Held og lykke med dit R72b |
||
![]() |
||
sorensus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hov, jeg har lige et tillægsspørgsmål. Ang. kabler - Jeg tænkte at bruge antenne direkte til tv, scart mellem dvd og tv og dermed friholde s-video til computer. Lyder det dumt? Jeg har ledt lidt gamle tråde men kan ikke finde noget brugbart ... jeg betaler ikke 500kr/m :O) |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Det afhænger meget af styrken på dit antenne signal. Men at sparer på kvaliteten af kabler bider sig selv i "numsen" - Du kan komme til at få en dårligere oplevelse på dit nye dyre TV. Og så mener jeg ikke at man skal sparer et par XX kr. på nogle kvalitetskabler ! Også hvis du eks. kan bruge HDMI i stedet for Scart (hvis du har det på din DVD afspiller). Prøv med dem du har og hvis du ikke er tilfreds, så overvej kraftigt om det ikke lønner sig at skifte ! Mike |
||
![]() |
||
![]() |
|
Will do, takker |
||
![]() |
||
sarkov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hej Ang. snakken om, hvilket tv der er bedst af R72 og M61 er der efter min overbevisning ingen tvivl om, at det er M61. Jeg har selv gået med samme spørgsmål, men har nu besluttet at vente på M71. Jeg var så heldig, at de i den lokale Expert havde netop de to modeller stående ved siden af hinanden, med præcis de samme indstillinger (ifølge ekspedienten). Her var der ingen tvivl om, at M61 stod laaangt skarpere, og er bestemt prisforskellen værd. mvh. Sarkov P.S. ved godt, at den model de har hos Expert, hedder R75, men der er kun den forskel at "dråben" i bunden, er sort som resten af tv'et. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |