|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
![]() Sendt: 05-April-2010 kl. 13:47 |
||
skal spørge om et dumt spørgsmål. Men kan en popcorn c-200 streame fra en imac.. altså mac os x styresystem??
har en apple tv lige nu men er træt af at den kun kan tage visse formater. OG den streamer ikke alt jeg ligger i itunes..
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Niels Ebbesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/NMT_for_Mac_Users
|
|||
![]() |
|||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
||
Jeg oplever at mine rippede filer de hakker ved afspilning på apple tv. Er der nogen der ved om popcorn c-200 er bedre og har en bedre processor til at køre foreksempel blueray rippede filer?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
jeg oplever ingen problemer med hakkende afspilning af blu ray rips, men forudsætningen er du har en lan forbindelse med 100mbit imellem dit lager og c-200
Redigeret af rhsin - 07-April-2010 kl. 15:50 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
alternativ skal du hacke / opgradere dit appletv. Det er jo en gammel boks fra før 1080p var almindeligt.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er min apple tv som hakker. Det er derfor at jeg overvejer om den har kræfter nok til disse filer. Det er derfor jeg overvejer en popcorn c-200.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har lagt boxee ind. Og det er specielt det program som hakker.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Check denne tråd Redigeret af lahan - 07-April-2010 kl. 16:10 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
tror du at det vil medvirke til et bedre billede så jeg undgår at den hacker? ellers skal jeg sælge den og købe en popcorn. Selvom jeg dog er apple mand med alt. Så vil jeg sku have at det virker. Har apple i alt i hele huset.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har ikke selv opgraderet min egen så kan ikke svare på om den vil hacke. Men ifølge den anden tråd så ser det ud som om det kører fint med det der HD crystal kort.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Inden jeg lagde boxee på.. der bøvlede jeg med at min itunes på apple tv'en ikke aflæste alle mine itunes film. Selvom de alle var i H264 og var ført ind i itunes på mac'en så poppede de ikke frem på apple tv'en alle sammen. Kan det være at bitraten simpelthen er for høj og grafikkortet ikke kan følge med? det var derfor jeg lagde boxee ind, for så at få alle med over. Men så hakker de nu.
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |