|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Det lyder ikke så godt....det skulle jo ellers virke så godt..clear motion. Så så sent som idag et JVC uden clear motion(vil tro det var et 37"s60-til 22.995,00)-og det så da farligt ud ved hurtige panoreringer med kameraet.(fodbold) |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Nej..det var ikke udsendelsen.....tv èt stod klods op ad Philips pf32 9830...den havde ikke skyggen af de problemer.......sælger kunne heller ikke se det.............før jeg og en anden kunde bad ham kigge på apparatet ved siden af-så kunne han! Når der blev panoreret med kameraet,så var det som om at BANDERNE rundt om banen "bølgede"med!! Har en gang tidligere set dette.....på et flere år gammelt Samsung Plasma. |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Det skuffer også mig noget... Vi må vente at se. Clear Motion Drive er ikke afgørende, hvis billedet er i top og uden ghosting. |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
BrianJVC Uden selv have ّkonomien godt nok iorden, vil jeg mere spّrge herinde om nهr 1080p skوrmene rigtigt slهr an. Sه mه HDTV ved 1080i vel lige blive sagen, for almindelige TV programmer. Og det er mit reelle hهb for fremtiden for 1080p Skوrmene, altsaa for BlueRay og HD DVD med samt Spil. Good Luck. Der er nemlig det positive. Redigeret af moho - 20-Maj-2006 kl. 11:03 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Efter lidt skuffelse over ovenstående, kom jeg til at læse en tråd på et amerikansk forum om LT-40FH96, en amerikansk 40" model med 1920 X 1080 opløsning - uden Clear Motin Drive. Tråden starter her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=612698&h ighlight=46lh800 Dette TV bliver rost til skyerne, selvom folk kan have problemer med indstillingerne. Se bare udsagnet her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=7426125& highlight=motion+blur#post7426125 Denne amerikanske model har kun 5. generations billedbehandling. Hvis LT-46LH800 gør det lige så godt eller endda bedre, kan jeg godt undvære Clear Motion Drive. |
||
![]() |
||
Dumbo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Jeg ved godt min viden om alle de mange ting, som producenterne i øjeblikket "opfinder" ikke er speciel stor - men en ting ved jeg da... Det amerikanske sendenet er væsentlig bedre end vores i Norden - det vil sige, at et "normalt" TV vil stå fremragende i USA, men dårligt i DK - rent billedmæssigt, så.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan se, at der i USA er nye modeller på vej, her iblandt LT-40FN97 og LT-46FN97 med 1080P. Se evt.: http://www.jvc.com/press/index.jsp?item=493&pageID=2& ;CategoryID=3 Er de i "familie" med dem, der kommer til Danmark i efteråret? Der står, at de har 5. generations billedbehandling. Vil det sige, at de danske 6. generations modeller får nyere og måske endnu bedre chips? Ved du noget om det, BrianJVC. Ved du iøvrigt lidt mere præcis (og må sige), hvornår de nye modeller kommer til Danmark - i hvilken måned? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |