recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-46LH800 (1920 x 1080 LCD)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-46LH800 (1920 x 1080 LCD)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:35

Det lyder ikke så godt....det skulle jo ellers virke så godt..clear motion.

Så så sent som idag et JVC uden clear motion(vil tro det var et 37"s60-til 22.995,00)-og det så da farligt ud ved hurtige panoreringer med kameraet.(fodbold)

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Det lyder ikke så godt....det skulle jo ellers virke så godt..clear motion.

Så så sent som idag et JVC uden clear motion(vil tro det var et 37"s60-til 22.995,00)-og det så da farligt ud ved hurtige panoreringer med kameraet.(fodbold)

Jeg er ret sikker paa det er udsendelsen der gor det, vi har ikke nogen problemer paa panoreringer specielt.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 17:15

Nej..det var ikke udsendelsen.....tv èt stod klods op ad Philips pf32 9830...den havde ikke skyggen af de problemer.......sælger kunne heller ikke se det.............før jeg og en anden kunde bad ham kigge på apparatet ved siden af-så kunne han!

Når der blev panoreret med kameraet,så var det som om at BANDERNE rundt om banen "bølgede"med!!

Har en gang tidligere set dette.....på et flere år gammelt Samsung Plasma.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Nej..det var ikke udsendelsen.....tv èt stod klods op ad Philips pf32 9830...den havde ikke skyggen af de problemer.......sælger kunne heller ikke se det.............før jeg og en anden kunde bad ham kigge på apparatet ved siden af-så kunne han!

Når der blev panoreret med kameraet,så var det som om at BANDERNE rundt om banen "bølgede"med!!

Har en gang tidligere set dette.....på et flere år gammelt Samsung Plasma.

Jeg er stadig overbevist om det må ligge i kabeltypen der bruges, det er ikke alle steder du har den bedste forbindelse, derudover hvis det er en demo DVD, er erfaringen at de kan være oppustede og korrigeret til at kune køre på et bestemt mærkes produkter.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Flemmings Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2003
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

46" faar ikke Clear Motion Drive!

Det skuffer også mig noget... netop skygger (ghosting) ser jeg med det samme. Har set et JVC med Clear Motion Drive, og det stod fint. Den nye Sony V-serie har så godt som ingen ghosting - men ikke fuld HD.

Vi må vente at se. Clear Motion Drive er ikke afgørende, hvis billedet er i top og uden ghosting.

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2006 kl. 11:02

BrianJVC

Uden selv have ّkonomien godt nok iorden, vil jeg mere spّrge herinde om nهr 1080p skوrmene rigtigt slهr an. Sه mه HDTV ved 1080i vel lige blive sagen, for almindelige TV programmer. Og det er mit reelle hهb for fremtiden for 1080p Skوrmene, altsaa for BlueRay og HD DVD med samt Spil. Good Luck. Der er nemlig det positive.

Redigeret af moho - 20-Maj-2006 kl. 11:03
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2006 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

BrianJVC

Uden selv have ّkonomien godt nok iorden, vil jeg mere spّrge herinde om nهr 1080p skوrmene rigtigt slهr an. Sه mه HDTV ved 1080i vel lige blive sagen, for almindelige TV programmer. Og det er mit reelle hهb for fremtiden for 1080p Skوrmene, altsaa for BlueRay og HD DVD med samt Spil. Good Luck. Der er nemlig det positive.

...HEJ.......den fik jeg ikke helt fat i?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2006 kl. 20:54

Efter lidt skuffelse over ovenstående, kom jeg til at læse en tråd på et amerikansk forum om LT-40FH96, en amerikansk 40" model med 1920 X 1080 opløsning - uden Clear Motin Drive. Tråden starter her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=612698&h ighlight=46lh800

Dette TV bliver rost til skyerne, selvom folk kan have problemer med indstillingerne. Se bare udsagnet her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=7426125& highlight=motion+blur#post7426125

Denne amerikanske model har kun 5. generations billedbehandling.

Hvis LT-46LH800 gør det lige så godt eller endda bedre, kan jeg godt undvære Clear Motion Drive.

Til top
Dumbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2006 kl. 21:03

Jeg ved godt min viden om alle de mange ting, som producenterne i øjeblikket "opfinder" ikke er speciel stor - men en ting ved jeg da...

Det amerikanske sendenet er væsentlig bedre end vores i Norden - det vil sige, at et "normalt" TV vil stå fremragende i USA, men dårligt i DK - rent billedmæssigt, så.....

Oprindeligt skrevet af Flemmings Flemmings skrev:

Efter lidt skuffelse over ovenstående, kom jeg til at læse en tråd på et amerikansk forum om LT-40FH96, en amerikansk 40" model med 1920 X 1080 opløsning - uden Clear Motin Drive. Tråden starter her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=612698&h ighlight=46lh800

Dette TV bliver rost til skyerne, selvom folk kan have problemer med indstillingerne. Se bare udsagnet her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=7426125& highlight=motion+blur#post7426125

Denne amerikanske model har kun 5. generations billedbehandling.

Hvis LT-46LH800 gør det lige så godt eller endda bedre, kan jeg godt undvære Clear Motion Drive.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2006 kl. 12:35

Jeg kan se, at der i USA er nye modeller på vej, her iblandt LT-40FN97 og LT-46FN97 med 1080P. Se evt.: http://www.jvc.com/press/index.jsp?item=493&pageID=2& ;CategoryID=3

Er de i "familie" med dem, der kommer til Danmark i efteråret?

Der står, at de har 5. generations billedbehandling. Vil det sige, at de danske 6. generations modeller får nyere og måske endnu bedre chips?

Ved du noget om det, BrianJVC. Ved du iøvrigt lidt mere præcis (og må sige), hvornår de nye modeller kommer til Danmark - i hvilken måned?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu