recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 42 TH-42PX60E med DVB-T???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 42 TH-42PX60E med DVB-T???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Heltehunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2006 kl. 23:11
Sad lige og så på PV60'erens specs... og der er en Audio input til PC brug... Den kunne man da sikkert fixe sådan at der kørte en ledning fra Center stikket på recieveren til selve Tv'et?

Til top
stecki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2006 kl. 16:46

600 har et pænere design og bedre lyd.

Og så har den også en sd-kort læser/skriver, hvor man på den dårligste kvali kan optage omkring 22 timer i mpeg4 på et 1gb kort.

Så hvis det bare lige er nyhederne eller ligende man skal optage så er det jo fint. (når nu man hverken har video eller hd/dvdrecorder.)

Den har også nogle andre extra funktioner som jeg ikke helt ved om man får brug for, men se her. http://www.inside-digital.de/fernsehervergleich/405/407//11/

Men glæder mig til næste uge....

Til top
Demonite Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Maj-2006
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2006 kl. 17:11
Jeg har lige set, at Digital4all.dk har ændret deres lagerstatus på TH-50PX600 til "på lager", så jeg er rigtigt spændt på, om jeg får en mail fra dem i morgen. 
Til top
stecki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2006 kl. 17:29

Du skal nok ikke håbe alt for meget på det/dem. Jeg forespurgte på 42px600 på mail for omkring 3 uger siden, da der stod at de havde den på lager, men fik ingen svar.  Jeg loggede mig så på msn og snakkede en smule med christian fra digital4all ang. lagerstatus, men fik bare beskeden ca 14 dage, selv om der stod på lager 3 dg levtid. 

De fleste af de firmaer jeg har snakket eller mailet med i Tyskland, har fortalt om leveringsproblemer fra panasonic i Tyskland. Men den 16. juni skulle de komme på lager ved panasonic. Har efterhånden ventet på denne i 2 måneder, så mon ikke man klarer en uge eller 2 mere

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2006 kl. 18:55
Jeg ved bare, at modellen har tidligere stået til lager 3 dage, men de sidste 4 uger har den været i rød med ikke på lager og nu er den så igen tilbage med 3 dage.

Men det er selvfølgelig muligt, at det bare er endnu et smart salgstrick...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2006 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af stecki stecki skrev:

Og så har den også en sd-kort læser/skriver, hvor man på den dårligste kvali kan optage omkring 22 timer i mpeg4 på et 1gb kort.

Så hvis det bare lige er nyhederne eller ligende man skal optage så er det jo fint. (når nu man hverken har video eller hd/dvdrecorder.)

Den har også nogle andre extra funktioner som jeg ikke helt ved om man får brug for, men se her. http://www.inside-digital.de/fernsehervergleich/405/407//11/

Jeg har som sagt lige købt en 42PX60 og bag på den er der en port hvor man kan putte et kort i CO port tror jeg den hedder, er det det samme som sådan en memory card port... eller er det til de TDC kort eller?

Tror I man kan bruge PC porten og så bruge tv'ets højtalere som Center højtaler? :)
Til top
stecki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2006 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Heltehunden Heltehunden skrev:

Oprindeligt skrevet af stecki stecki skrev:

Jeg har som sagt lige købt en 42PX60 og bag på den er der en port hvor man kan putte et kort i CO port tror jeg den hedder, er det det samme som sådan en memory card port... eller er det til de TDC kort eller?

Tror I man kan bruge PC porten og så bruge tv'ets højtalere som Center højtaler? :)

Det var et godt spørgsmål, det ved jeg simpelthen ikke.

Men et andet spørgsmål? Understøtter dvb-t'en undertekster? og er der dansk menu i fjernsynet?

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2006 kl. 17:42
Jeg har lige fået en status fra Christian hos Digital4all.dk. Han har fået fortalt at han skulle have skærmene sidst i næste uge eller først i ugen efter... 

Ifølge manualen til 42/50PX600, så er undertekster i DVB-menuen.

Jeg har ikke kunnet finde dansk sprog i menuerne nogen steder på nettet, enten er det der ikke eller også har nogen ikke gidet skrive det i dataene.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2006 kl. 17:55
Der er ikke dansk menu, jeg blev godt nok lovet af Easyshopping at der b�de var Dansk menu samt Danske undertekster p� DVBen.... Den underst�tter Danske undertekster... og g�r det godt, DVB-t modtageren er rigtig god, og kvaliteten p� billedet er godt.
Menu sproget er til min store �rgelse enten Tysk eller Fransk!!!

EDIT....
Jeg tog fejl, under Indstillinger, kan man faktisk ændre menusproget til Engelsk spansk Italiensk etc.... :)

Redigeret af Heltehunden - 14-Juni-2006 kl. 20:12
Til top
stecki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2006 kl. 20:58

Oprindeligt skrevet af Heltehunden Heltehunden skrev:

Der er ikke dansk menu, jeg blev godt nok lovet af Easyshopping at der b�de var Dansk menu samt Danske undertekster p� DVBen.... Den underst�tter Danske undertekster... og g�r det godt, DVB-t modtageren er rigtig god, og kvaliteten p� billedet er godt.
Menu sproget er til min store �rgelse enten Tysk eller Fransk!!!

EDIT....
Jeg tog fejl, under Indstillinger, kan man faktisk ændre menusproget til Engelsk spansk Italiensk etc.... :)

Og Dansk??

Glæder mig nu endnu mere til at få mit nye tv..

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2006 kl. 21:49
Desværre er der ikke dansk menu, på min, ville gerne have haft det for det sidste touch, men engelsk er nu også ok, DVB-T undertekster og æøå på ttv understøttes fint dog ser æ lidt underlig ud på ttv men det går... :)

Forresten nogen der har en fingerregel over hvor højt sådan en 42'' fætter skal hænge på væggen?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu