HJÆLP mig venligst...
Jeg har herinde læst den -overvejende dårlige- omtale af Alfaviews skærme. Kritikken gik især på at de tilsyneladende var useriøse i deres rådgivning og ikke tillod at man så et alm. tv-signal på deres skærme i butikken.
Ifølge div. tråde er dette imidlertid ikke længere tilfældet. Både designet og prisen på skærmene er jo attraktive så jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle som har en sådan skærm stående derhjemme. Er kvaliteten ok med et alm. antennesignal?
Hvis ingen har noget godt at sige om skærmene er det selvfølgelig ikke værd at arbejde mere i, men jeg har et stykke tid overvejet at købe en 32" skærm sammen med en yamaha ysp-800. Planen er at koble dvdafspilleren til dette og således også benytte hele skidet som anlæg. Er det et fornuftigt senarie? er der samtidig mulighed for at tilslutte den bærbare og HD selectorboxen når den ellers kommer til at virke sammen med signalet? grunden til alle disse spm. er at jeg ikke kan finde ud om der er indgange hhv. udgange nok til dette behov...
bliver billedkvaliteten ikke mærkbart bedre hvis man køber en box til at behandle tv-signalet? (det er tdc kabeltv det drejer sig om)
Redigeret af mr. green - 12-Juni-2006 kl. 15:02