|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChrLau ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 03-Juni-2006 kl. 00:53 |
![]()
Personlig Baggrundslys : 1 Kontrast : max Lys : 60 Farvemætning : 51 Farvetemperatur : Kølig Skarphed : 14 Støjreduktion : Fra
Strømsparefunktionen er sat til : Høj - skulle gi' en bedre "sort" Håber du kan bruge det til noget |
|
![]() |
|
Madman76 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Har prøvet og bruge de fleste af dine indstillinger og så skal man jo altid lige se om det er ordenligt og konen skal os komme med en kommentar
![]() |
|
![]() |
|
DenFede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nå - skal vi have en opdatering af folks ideal-indstillinger? Jeg synes ikke - selv med en Selector - at billedet er helt optimalt. Især fodbolden er skidt (som det også omtales i en anden tråd). |
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg skal gerne komme med mine indstillinger, når jeg sidder sammen med mit tv igen. Jeg er på arbejde lige nu :)
Redigeret af Enfen - 14-Juni-2006 kl. 16:48 |
|
Kim
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Denne tråd er til at dele erfaringer med indstilning af sony Bravis V2000-serien. Indlæg fra fælleskøbstråden er flyttet herover. ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
Her kommer så mine indstillinger som jeg bruger på selector signalet: Strømsparefunktion: Lav Kontrast:74 Lys: 51 Farvemætning: 52 Farvetemperatur: Varm1 Skarphed: 14 Støjreduktion: Lav Sort Korrigering: Mellem Kontrastforstærkning: Lav Gamma: Lav Klar Hvid: Lav Farvespektrum: Normal MPEG Støjreduktion: Lav
Håber de kan give lidt inspiration. Jeg ser selv det meste VM fodbold og synes billedet er super godt. Har været på besøg hos en kammerat og set det analoge TDC signal på en sony 32 CRT. Billedet var langt langt dårligere. Den indstilling jeg ikke helt kan forstå er farvespektrum. Sætter man den til Bredt bliver farverne da helt hen i vejret.
Redigeret af OleA - 14-Juni-2006 kl. 19:13 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Følgende er mine indstillinger på V2000. For alle input gælder, at Strømsparefunktion er sat til Lav og Lyssensor er sat til Til. Jeg anbefaler at alle aktiverer lyssensoren, da lyset ellers kan blive for skarpt, når der er mørkt i rummet. Samtidigt bliver sort mere sort, når lyset nedsættes på tv'et. En klar fordel, når der skal ses film om aftenen. Til information for dem, der ikke allerede ved det, kan nævnes, at sættes Strømsparefunktion til Høj svarer det til at sætte Baggrundlys til 0. Farvespektrum virker kun som en god indstilling, når det benyttes sammen med min Xbox360 via component. Her bliver farverne bedre angivet. TDC TV DVD/HDD Xbox360 Analog tv Redigeret af Enfen - 15-Juni-2006 kl. 10:13 |
|
Kim
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
![]() |
Det tyske magasin Video anbefaler i sin test af KDL 40V2000 følgende indstillinger: kontrast 85 lys 49 farvemætning 60 Udover den bedre billedkvalitet giver disse indstillinger et fald i strømforbruget fra 177 til 142 watt/t. Flemming
|
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
interressant, kan du fortælle hvilken karakter de gav v2000?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
![]() |
Ja, billede 30 ud af 40 mulige ( de 30 point var højeste hidtil blandt samtlige tidligere testede modeller) Lyd 15 ud af 20 Laboratoriemålinger 14 ud af 20 Betjening 7 ud af 10 Udstyr 8 ud af 10 I alt 74 ud af 100 Samlet bedømmelse "Sehr gut" Flemming Redigeret af fltk - 16-Juni-2006 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Ok tak, var det i en gruppetest eller bare for sig selv?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kommer jo helt an på kilden. En kontrast på 85 kan være god til eks. component men dårlig via scart. Kan vi forresten ikke holde alt off topic væk fra denne tråd. Tak |
|
Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |