|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thunder83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 11-April-2010 kl. 04:15 |
Goddaw Jeg er helt lost..
Jeg har brugt b-rad firmware uden problemer.
jeg har derefter brugt MSheetLive.app.bin via usb stick som sidder i.
Men jeg kan simpelthen ikke få det til at spille?? Jeg har installeret WDTV thumbgen og lavet de de ting jeg har læst mig frem til.. men intet af det viser Wd'en.
Og kan det passe at det SLET ikke vil vise via nas server?
Jeg har en qnap 219?
Virker moviesheet kun via hdd usb? Er det ikke en venlig sjæl som kan guide mig???
|
|
![]() |
|
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Har du downloaded denne til at teste? (udpak først):
http://titi.wdtv.free.fr/Download/MSheetLiveTEST.zip Husk at du skal slukke boksen helt før det virker. Derudover virker Moviesheets heller ikke hvis størrelsen er for stor (500 kb). |
|
![]() |
|
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Kan lige tilføje denne side (How to thread) http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=5618.0
Her nævnes flere ting som at "You will never see movie sheets for individual movies if you have 'show filesize enabled' in settings." |
|
![]() |
|
thunder83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jep demoen virker faktisk fint! men når jeg selv laver en mappe så virker det ikke. kan det passe at det slet ikke virker over Nas?
|
|
![]() |
|
![]() |
er der andre som har problemer med at efter at man har smidt MSheetLive på, så får man overscan problemer??
Jeg kan ikke se teksten på mapperne når jeg browser usb hdd..
|
|
![]() |
|
Morten Kjær ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg har det helt samme problem
![]() Kan godt se dem fra movie test folder, men mine egne kan jeg ikke se (Bruger en Qnap Nas) ![]() Er det bare mig, eller kan kam det hele ikke forgå uden USB, jeg tænker på hvis man ssh'er til boksen og MSsheet, er jo bygget in i den nye firmwear..... Håber der en der kan hjælpe ![]() |
|
![]() |
|
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Korrekt,
Det virker ikke over network share uden USB permanent tilsluttet....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |