|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 17:02 |
Hej!
Jeg har lige fået installeret mit PS3 Media Server, delt en .MKV fil, og ville til at se film, men det lagger for sindssygt! Det samme problem har min kammerat, der bl.a. har prøvet at: - stille på bandwith/buffer størrelse - installere programmet på en specifik måde - prøvet de forskellige guides på nettet - prøvet med Tversity men intet hjalp... Men det der er fucked, det er at Tversity virker fint på en Xbox 360, og begge er med WiFi opsætning. Vi har også prøvet at sætte computeren til internettet med kabel, men ja, intet hjælper. Nogle der har oplevet det samme problem, og har en løsning? Redigeret af ladiesman217 - 17-April-2010 kl. 17:04 |
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Problemet er ikke forbindelsen mellem PC og PS3.
Problemet ligger i, at en PS3 ikke kan afspille .MKV filer. Derfor transcoder Tversity filen til et format PS3 kan forstå. Da jeg havde en PS3 som medieafspiller brugte jeg programmet "MKV2VOB". Programmet laver den nødvendige transcoding offline, så filen er klar til at afspille med det samme.
Du kan hente programmet her: http://www.3r1c.eu/mkv2vob/mkv2vob.exe
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Det er samme problem hvis jeg prøver at streame et afsnit af en eller anden serie i standard definition... Den streamer lidt hvorefter den begynder at lagge fordi den skal til at buffer igen... Synes bare det er mærkeligt når det virker fint på en Xbox360 med Tversity..
Det er jo ligemeget om det mkv2vob eller PS3 Media Server? Begge programmer transcoder vel .MKV filen så den kan afspilles!? Redigeret af ladiesman217 - 17-April-2010 kl. 18:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |