|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 04-Januar-2008 kl. 17:45 |
Hej. Er der andre der har problemer med at logge på marketplace.? Jeg kan ikke logge på, og jeg kan heller ikke recover mit gamertag. PS. der er ingen problemer når man tester forbindelsen på xbox360. kommer med meddelelsen at xbox live signup ikke er tilgængelig. men kan intet finde på xbox.com. Redigeret af pmalm - 04-Januar-2008 kl. 21:38 |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Nickell ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Microsoft har sagt at problemer skyldes for mange nye skribenter på Xbox Live. Systemet har simpelthen ikke kunne klare presset. De lover et (indtil videre) unavngivet XBLA spil som plaster på såret. Men jeg går ud fra at din forbindelse har virket fint før, ikke? |
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
den har virket helt fint her i julen da jeg var i sverige. Men ikke her efter nytår her hjemme. Ps. det lykkedes mig idag lørdag at recover mit gamertag. |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Så er det jo godt det er HELT GRATIS det Xbox live ikke!
![]() http://www.xbox.com/en-US/support/?WT.svl=nav Xbox Live users will experience billing related transaction failures including but not limited to purchase of premium download content and account management (including account creation, renewal, and recovery). We are working to resolve this issue, and apologize for any inconvenience. Redigeret af Mike S. - 05-Januar-2008 kl. 22:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |