|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() Sendt: 19-Juni-2006 kl. 13:30 |
Hej.. Håber nogle kan hjælpe.. Står med det problem, at jeg skal ud og have mig et 26" flat tv fra philips(4310).. Men kan ikke lige finde rundt i det med deres navne/numre..!!! F.eks har jeg set på 3 Philips 26" lcd skærme til ca samme pris (Tyskland). 1. Philips 26" 4310 2. Philips 26" 5321 3. Philips 26" 5520 Men hvad er bedst/nyest?? Er det bedst/nyest, hvis det er højere oppe i serien eller hvordan..?? Håber nogle kan hjælpe.. |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Slet ik nogle der ved noget.. Hmm.. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
De fleste brugere hér har vel større TV end 26", og kender nok ikke lige de tre små Philips'er så godt. Hvad med at ringe eller maile til de forhandlere, hvis sites, du har besøgt? De får jo sikkert nogle af dine penge for ulejligheden med at svare! I øvrigt mener jeg, at du bør du købe efter hvad du selv kan se og høre er bedst og ikke efter hvad der på papiret burde være bedst eller nyest. Læs evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11057 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Jeg kan ihvertfald sige at 4310 er den ældste model, vil mene at 5321 er nyere end 5520 men er ikke helt sikker.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jaa.. Har osse selv større.. Men det skulle være til soveværelset, og der passer det perfekt.. Men må lige prøve, at høre dem ang. numrene..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |