|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 21-Juni-2006 kl. 16:52 |
Hey - Nyder I sommervejret?
![]() nå men anyway, har lige været nede og kigge på Panasonic's 42PV60E og den så meget lækker ud, forstår ikke hvad det er I synes der er så grimt? men fik kigget lidt på den og spurgte ekspedienten om det var standard indstillinger, for synes godt nok kvaliten stank og han var også enig, så han satte en selector til og en DVD og roddede lidt med instillinger, og f*cking hell det så godt ud til sidst både på almindelig TV og på DVD- men er bare i tvivl så dyr er den jo heller ikke via tyskland. Men seriøst skal jeg bare futte mine penge af nu på den eller skal jeg vente evt. bruge dem på stripper, druk eller evt. købe en HD CRT TV? Eller har I nogle andre bud f.eks LG's PC1R. btw. ved godt der er en masse tråde om det rundt omkring, og har læst dem alle har prøvet at finde en skærm siden vinter- er meget snart ved at være træt af mit gamle fjerner. Håber I kan hjælpe eller har nogle andre forslag til cirka samme pris som PV60. ![]() |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg tror ikke du kan få bedre billede end pv60 til de priser. Den bliver rost af mange for kvaliteten. |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Det er meget enkelt. Du skal løbe og ikke gå ned at købe den nu, for ellers er den udsolgt.
Jeg har brugt en måned på at finde min fladskærm og kunne ikke finde et lcd der var god nok og var indtil jeg så pana pv60 ikke tilhænger af plasma. Det tog mig 2 min at beslutte mig. En super skærm. Jeg har ikke villet købe den i Tyskland. Er ligeglad med den koster mere herhjemme. Til gengæld behøver jeg kun tage telefonen, hvis den går i stykker. Jeg gav 17.400 ved Expert og fik 2600 rabat ved kontant betaling. Jeg er meget glad for den beslutning jeg har taget og jeg har igår købt den nye pana DMR-EH65 via fælleskøb. Begge har HDMI, så det kan kun blive godt. |
|
![]() |
|
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Lækkert med lidt feedback.
Ved nærmere eftertanke ville det nok være dumt at bestille i tyskland, hvis den nu skulle gå i stykker, men dunno. Tror I prisen vil falde nu hvor PV600 kommer? |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Har den selvsamme plasma skærm, og har virkelig også kigget længe efter en fladskærm, og til prisen (og nok også højere endda) er den simplet hen, den med det bedste billed der fåes... er utrolig glad for den. kan heller ikke forstå hvad folk ikke kan lide ved designet, syntes selv det lækkert, + folk roser også designet dem der har set det indtil videre... Og til den pris den har i fohold til andre flasskærme, så burde der stadig være råd til en stripper... Jeg valgte at købe den i en lokal buiik pga. garantien osv. og de kan jo også presses godt ned i pris, Men elgiganten har den til 18500 kr. nu... og så pres dem lidt ned i pris.... |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Uden at være parallel-importeret, findes den i DK vist ikke billigere end her hos: http://hifishoppen.dk/billede/plasma_tv_da/ |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Takker mange gange drenge jeg elsker jer!
![]() ![]() ![]() Nu er det bestilt og det hele fra Hifishoppen.dk (takker pokerface!) samt nogle møbler, så håber på endelig at kunne vise mit grej frem og. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ihhh, jamen velbekomme da, det var så lidt, men held og lykke med det. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |