|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
Jo selvfølgelig er det attraktiv med en billig optager, men hvad er det for en du har?
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg har en daewoo DHR 8105 købt i elgiganten. Der er returret i så vidt jeg ved 30 dage. (spørg) Så kan man jo ikke komme i særlige vanskeligheder. Men jeg har aldrig overvejet at levere tilbage.
Faktisk kan man få en endnu billigere optager, men jeg ved ikke hvad de er værd. Men de ser ok ud. På den anden side hører jeg ikke om vanskeligheder med de nyeste modeller inden for de billige af betydning så de er måske også ok. ken |
|
![]() |
|
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Overvej evt. en Thomson 8550 den opfylder alle dine krav. Den kan fåes for 2499,- i Elgiganten som giver 30 dages returret hvis du fortryder.
Naviclick funktionen på optageren er jeg utroligt glad for. Kig evt. i forummet for Thomson - der kan du læse mere om optagerens fordele og ulemper. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Syn's det er lidt svært at finde gode og stabile maskiner under 3000 kr. Men mon ikke denne Samsung er en af dem... Og den har endda en HD på 160 GB samt HDMI-udgang. Men her er et link. (Og det er endda til en af denne sides sponsorer): http://www.elcity.dk/shop/productinfo.asp?id=DVD%2DHR725 Redigeret af Pokerface - 24-Juni-2006 kl. 11:28 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
ok takker
Hvordan vil i sammenligne sony'en og samsungen? må sige jeg er mest vild med sony'en! Hvordan er forskellen på den sony hx710 med 160gb, og så den de sælger i Bilka/Føtex med 250gb? er det ikke den samme maskine? Har den Deawoo time-shift? |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ang. Sony 717, mener jeg at ha' forstået, at det er (lavpris)-model lavet af Philips bare med Sony's navn. Samsung'en kender jeg ikke rigtig noget til, må jeg sige. Og jeg har altså dermed heller intet dårligt hørt. Redigeret af Pokerface - 24-Juni-2006 kl. 11:44 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
ok, valget står mellem sony og smasung, men har samsungen time-shift?
Samsung'en har også HDMI, kan jeg bruge det når jeg kun har en DVI-indgang på mit tv? Sidste spg. er angående LIVE-buffer, det har Sony'en ik? men hvad med Samsungen? |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() |
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |