recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" LCD til levering NU - hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" LCD til levering NU - hvilket?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" LCD til levering NU - hvilket?
    Sendt: 25-Juni-2006 kl. 01:32

Jeg har solgt det gamle TV og skal bruge en 32" LCD som erstatning indtil vi flytter og skal have den helt store 42" op på væggen. TV' et _skal_ have højttalere i bunden, ikke i siden..

Havde egentligt bestilt et Samsung, men jeg kan se at de først kan leveres om 14 dage. Hvad med Sony KDL-32S2000E, er det er godt apparat sammenlignet med Samsung og Philips? Philips 9966/9967 ville være fedt men det er for dyrt. Hvilke andre apparater i denne klasse skal jeg overveje?

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2006 kl. 02:11

Panasonic 32LX60F får ret gode ord på vejen og kan vist fås til ca. 10000. For ca. 12000 er der stadig Samsung LE-32M61B. Ved Sony ville jeg nok principelt gå efter de nye 2000-modeller og her V2000-serien, men det koster jo altsammen kroner. Hvad er dit budget egentlig?

Hilsen,
az

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2006 kl. 06:31

Hej.

Nu skriver du, at det snart igen skal udskiftes med et større, og i den forbindelse, vil jeg da nok, (hvis dèt du her køber så skal sælges igen) foretrække Samsung'en, det er jo det nyeste, og bliver dermed også nok det nemmeste at sælge igen. Og jeg mener da også, at det flere steder er på lager til omg. levering for ca. 10.000 kr.

Men hvad vil du egentlig ofre på et sådant midlertidigt TV???

Er du villig på 12 - 13.000 kr. el. måske mere, så er Sony's nye S el. V 2000 serie'er da også en mulighed.
Philips'en du nævner, er bestemt også et lækkert TV (9967 er den nyeste) men jeg har flere steder læst om masse "knirke-knage" problemer, når det varmer op og køler af, og det er jo lidt kedeligt at høre på, synes jeg.
Havde selv kig på dette TV på et tidspunkt.

Men så ja... så er der selvføgelig den nye JVC LT-32X70 den fås hos: www.godpris.dk til ca. 13.000 kr. og jeg lover dig, at det er et rigtigt lækkert TV.
Fornylig vandt den i en test over både Samsung M61 og R72 samt Sony's nye V2000 og Panasonic's nye LX60. Og efter at ha' set/bedømt dem alle, synes jeg det var fortjent, og jeg købte det selv.

Der er flere detaljer over JVC's nye modeller her:

http://jch.jvc-europe.com/site/ch_de/lcd_web/lcd/index.html

P.S... Men hvorfor ikke bare købe det store 42" med det samme, og så få det leveret med sokkel, så er det jo bare når du er flyttet at skifte soklen ud med et vægbeslag???
Ja, det bestemmer du jo selv, men bare en ide jeg fik.

Redigeret af Pokerface - 25-Juni-2006 kl. 07:22
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2006 kl. 18:50

JVC' et ser lækkert ud, men også dyrt :-)

Regnede med at måske bruge det i soveværelset når jeg får det store til stuen, så der er nok heller ikke nogen grundt til at det bliver _alt_ for godt ;-)

Hvad med den JVC der hedder R70, er det ikke næsten det samme - jeg kan se det er nogle tusinde billigere end X70 ??

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2006 kl. 19:39

Hej.

Hmmm... Jo, så vidt jeg kan se i JVC-Kataloget, er de næsten ens.

Der er et lidt andet design, kun 1 HDMI-stik (på X70 er der 2) og så er der muligvis sparet lidt i lydsystemet... Ihvertfald har det ikke "MaxxBass" som X70'eren har.
Jeg ved så ikke, om det er på grund af denne "MaxxBass" at X70, efter min mening ihvertfald, har en forrygende god lyd.

Det er uden diskusion den bedste TV-lyd jeg har hørt fra et fjernsyn i mange år. Ja faktisk ikke siden jeg i 1998 solgte mit sidste B&O TV, har jeg hørt noget så flot.

Lyden i X70, er bare så ren, klar og tydelig, og som yderligere kan forbedres med en såkaldt "Stemmeforstærker" som er meget anvendelig, f.eks. under TV-Avisen. Selv ungerne stoppede op og sagde: "Nej hvor lyder det godt".

Nå men, held og lykke med dit valg.  Vælg nu "rigtigt"

Redigeret af Pokerface - 25-Juni-2006 kl. 19:41
Mvh. Frede.

Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2006 kl. 14:07

Nå, men det blev til et LT-32R70BU, skal hente det i morgen....

Så bliver det spændende om det er noget der rykker :-)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2006 kl. 15:37

Hej.

Orvv man, du er hurtig.  

Nu huskede du vel så bare at handle et sted med returret, hvis det nu skulle vise sig, at det ikke er som du forventede?

Og endnu engang, så held og lykke med det.

Mvh. Frede.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu