|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 27-Juni-2006 kl. 13:30 |
Der skal investeres i et nyt TV til værelset med de helt flade liggestole (Læs: senge Panasonic TC-23LX60F Thomson 23LB230B4 Shop Jubii: Shop Jubii: Redigeret af humperdink - 27-Juni-2006 kl. 13:32 |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
mindre modeller? 26" er for mig en mindre model, og denne sony har indbyggget DVB-T tuner. http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-26S20 10&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=TVP +LCD+TV Jeg er sikker på at du også kan finde andre modeller med indbygget DVB-T ... prøv f.eks. www.hifipriser.dk eller se sony, panasonic, phillips, samsung, LG eller hvad de nu hedder alle sammens hjemmsider.... Thomas |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Netop fordi det er i soveværelset ønsker jeg ikke at gå over 23" i størrelse... 20-23" er passende. I stuen skal der tilgengæld parkeres et 46" Sony X2000 når den model finder et fornuftigt (Læs: lavt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |