|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 21:59 |
Skulle der være nogen former for problemer i at købe sonos musik systemt hjem fra f.eks england?
Det jeg tænker på er om der er nogle forbehold man skal tænke over? |
|
![]() |
|
hattinglarsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det har været prøvet med stor succes igennem fælleskøb her på siden. Der er et nyt fælleskøb under opsejling hvis du skulle være interesseret.
|
|
![]() |
|
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Lyder da godt med et fælles køb. Nu er jeg helt ny i at evt. skulle købe noget udenlands, men et hurtigt kig så kan man få samme eller bedre priser end fælles købet giver mange andre steder.
F.eks Amazon.co.uk kan man finde gode tilbud på nye produkter. Nogen der har erfaringer med dette? |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg har erfaring med Jon, og det er kun gode erfaringer. Søg og find.
Og btw, Sonos er super! |
|
![]() |
|
hattinglarsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det har jeg så lidt svært ved at forestille mig.
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Tjaa, du skal købe en stik-adapter til de enheder hvor du ikke bare kan sætte et andet kabel på. CR200 og BR100 skal have en adapter, ZP90 og ZP120 skal have nyt kabel. -Kent |
|
![]() |
|
![]() |
En anden ting omkring Sonos. Havde tænkt mig er bruge en Ipod Touch som betjening. Er der noget den ikke kan i forhold til Sonos egen fjernbetjening?
|
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Du kan læse en længere beskrivelse på denne blog:
http://www.kennethlund.dk/2010/01/sonos-remotes-sammenligning-af-cr100-cr200-og-iphone-el-ipod-fjernbetjening/ http://www.kennethlund.dk/2009/12/anmeldelse-af-sonos-hardware-remote-kontra-iphone-app/ Mener også at hvis du vil anvende Ipod Touch løsningen, skal du have trådløst netværk i dit hjem. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
scandal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Lyder spændende. Hvor finder jeg info? Synes ikke der står noget under "fælleskøb" om Sonos... EDIT: Nevermind, fandt det i forum og ikke på forsiden (desværre er det gået i vasken) Redigeret af scandal - 23-April-2010 kl. 13:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |