|
Valg af brugt Reciver til hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Da det ser ud til, du er ligeglad med Atmos og de andre 3D-lydformater, er denne Sony til 4.000 kr. spritny, et godt bud:
http://www.cinemagic.dk/shop/sony-str-dn1070-7-543767p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_content=pricelink&utm_campaign=regular
Redigeret af Supergris - 05-Maj-2017 kl. 20:05 |
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Helt klart onkyo 805 eller 875.
De har voldsomt mange muskler i forhold de efterfølgende onkyomodeller og kan ikke sammenlignes men de senere modeller i sammme modelrække. Onkyo lavede et lille trick hvor det ændrede nummerbetegnelsen på deres topreceivere så topmodellen fik cifrene 50xx, men rent effektmæssigt, så svarede den til den tidligere topmodel 905. 805 = 10xx og 875 = 30xx. 805 og 875 har jeg ikke hørt om skulle have hdmiproblemer. Det eneste du skal være opmærksom på er at de skal have luft omkring sig, da de bliver ret varme under drift. |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
|
Det endte ud med en Pioneer lx 81 og hold da helt op den spiller godt i forhold til min gamle lille onkyo 😀👍😎
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Det er også en ordentlig kraftkarl.... kører den ikke med IcePower?
Hvad måtte du give for sådan en? den har jo lidt år på bagen
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
|
Jo, det er med IcePower. Jeg gav 3000kr, hvilket vist er okay og forhåbeligt holder den mange år frem :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Min holdt desværre kun 5 år, måske netop pga B&W højttalerne. Hvilke højttalere har du? |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Hvis du er klar på at hæve budgettet har jeg en nad t777, du kan få for 6000kr.
Den er kun brugt traditionelt siden i sommers. Inden dag blev kun preouts brugt i et b&o setup |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Bromberg, han har købt......
|
||
Ning
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |