|
Slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2017 kl. 23:38 |
Slettes
Fandt svaret via Google ![]() ![]() Redigeret af soren_b - 26-Maj-2017 kl. 00:11 |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og du skal bruge din extra effektforstærker
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Og svaret var? Hvis du frem for at slette alt, havde postet svaret, kunne det være at andre kunne få hjælp af dig, helt uden at spørge. Klaus |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Mærkelig ide, her på rec.dk, at overskrift og 1. post skal ændres til Slettet, Slettes eller andre tåbelige ting
Hvad med at dele, kunne jo være andre havde brug for samme oplysning. |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Det må i meget undskylde...
Jeg havde bare ikke fattet forskellen på 11.1 og 9.1. Tænkte det vare en fejl 40 fra min side og ligegyldig info for jer andre. Så derfor vil jeg bare havde tråden slettet da det var dum fejl fra min side.... Jeg lover at det ikke sker igen - lige meget hvor du jeg er \Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |