|
Marantz opdatering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du resetter den ikke ved at holde knappen (power/standby) inde i 5 sekunder. Det er "ZONE 2 SOURCE " og "INTERNET RADIO" du skal holde nede mens du samtidig tænder for den. Se link fra csell.
|
|
![]() |
|
DenonDali ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
hej jeg har prøvet både at holde knappen inde i 5 sekunder den slukker fint men starten så op med igen at vise remain 36 minutter og derefter sker der intet jeg kan ikke bruge tænd og sluk knappen da den ikke reagerer på den med mindre jeg holder den inde 5 sekunder, gør jeg det og så holder "ZONE 2 SOURCE " og "INTERNET RADIO" inde mens den starter op igen så sker der heller ikke noget den går bare tilbage og skriver det samme Når jeg sætter USB i med ny firmware går den i gang med USB all opdate men skriver så file error
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Hvis den skriver file error må der være noget galt med det du har på din usb nøgle.
Klaus Redigeret af KlausDM - 04-Juni-2017 kl. 17:53 |
|
![]() |
|
DenonDali ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
kan være men forstår bare ikke hvad for jeg har kun pakket mappen ud over på usb nøglen og mappe systemet er bygget op som de skriver og den går også i gang
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. File error kan skyldes to ting. Enten er der en fejl i det du har downloadet. Jeg ville prøve at downloade en gang til. Jeg ved ikke hvilket program du har brugt til at udpakke det downloadede med? Jeg bruger WinRAR. Her er der en mulighed for at 'Kontroller' og på den måde få at vide om det downloadede er korrekt. Hvis du skulle få fejl på din nye download ville jeg prøve at bruge en download manager. Den sikrer at det downloadeden er korekt under downloadet. Den anden mulighed er at din navngivning eller sti ikke er hvad din Marantz forventer. Marantz'en kræver sikkert rigtig valg af store og små bogstaver. Den kræver også at fil endelserne er rigtige. Jeg gætter ud fra dit første indlæg at den downloadede fil ender på zip og at den udpakkede fil ender på bin. Er det rigtigt? Og mens jeg er ved at spørge. Hvad hedder underkataloget. Hedder det 100100400200. Eller noget andet? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 05-Juni-2017 kl. 06:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |