|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 29-April-2010 kl. 20:56 |
Hej
Har i nogle dage nu kæmpet med at finde et format min ps3 kunne afspille med ps3 media server uden at den skulle bruge dens buffer (for at man kan spole i en film), men er nu kommet frem til at jeg faktisk ikke gider gå ned i kvalitet for at det skal lykkes. Derfor søger jeg nu en afspiller der kan afspille dvd iso eller noget andet hvor det man smider ind ikke taber kvalitet og samtidig kan vise menu. Grunden til menu er mest pga. de serier man smider ind så man nemt kan finde rundt i det. Havde kigget påDune HDI 3.0 BD Prime, men da jeg stort set ingen blue ray film har endnu og derfor ikke har brug for at smide dem på hdd er den måske nok lidt overgearet. Findes der en god og nem afspiller til maks 2.000 som også kan afspille alle de normale formater? Har kigget på meget men er jo en jungle for en ny mand på området. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Jeg har både en "gammel" TViX og en Xtreamer og de afspiller begge DVD ISO uden problem - 99% af alle mine film er ISO.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() |
De kan også vise menu på en dvd iso?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Fantec TV-FHDS klarer også alle mulige formater med menuer og jegskagi'digskajeg :-)
Du kan læse mere om vores erfaringer her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69890 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Ja både TViX og Xtreamer har 100% support for DVD ISO - dvs. som at afspille den org. DVD
|
|
![]() |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Du kan jo bare vælge Dune HD 3.0 Base, der koster 2.500,-.
|
|
![]() |
|
![]() |
@justrace
Synes jeg læste et sted at du havde sådan en sag? Er der nogle former for problemer med dem. Er der noget man skal være klar over inden evt. køb? Er der forskel på prime og base ud over prime har blue ray afspiller i? |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Nej det har jeg desværre ikke, men jeg ville vælge den hvis jeg skulle ud at have nyt. Jeg har et par EVA8000'ere. Og så længe de kører, og jeg kan klare mig uden at rippe mine BD film, så kører de fortrinligt.
Men jeg har deltaget i et par tråde om Dune, og syntes de virker ret fede.
Og oven i det hele, har de også designet med sig, selvom det kommer i anden række.
|
|
![]() |
|
mempo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Eller du kan købe min Icy box IB-mp309 som afspiller alle formater og er let at bruge. og så er den pæn at se på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |