|
Ny bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2015 kl. 21:01 |
Hejsa!
Overvejer lidt at skifte min bærbare ud (travelmate 7730) da den jo efterhånden har nogle år på bagen.. Den kørte dog faktisk ganske fint med win10 bortset fra manglene netværk ;) Jeg bruger den bærbare mest til mail og browse samt officepakken, dernæst som computer til at samle filmklip (hjemmevideoer) med tsmuxer da det går hurtigt, har egentligt gerne ville bruge et rigtigt redigeringsprogram men det har aceren ikke rigtigt været egnet til.. Men skulle jeg købe en ny kunne det måske komme på programmet igen (bruger powerdirector som kan udnytte flere processorkerner). Hvad vil jeg ofre 5000-8000kr, men går altid efter bedst til kr. Skærmen må gerne være mindst 17" og behøves ikke være topdollar da jeg hellere vil have plads og ydeevne, så der var nogle med både ssd samt alm hd i så systemet kørte på ssd disken. Går udfra i7 vil være bedst af hensyn til redigering?. Er der nogle optimerede og kvalificerede anbefalinger?, så går jeg i tænkebox. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis CPU-kraft er det vigtigste leder du nok efter en maskine med 4720HQ. Evt. en med 4710HQ hvis du vil have sidste års model på tilbud.
En Core i7 5500U eller 4510U er kun dual-core med Hyperthreading, så du skal op i HQ eller MQ i stedet for U hvis du vil have en ægte quad-core. |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iflg. HP, så har alle envy modeller plads til 2 harddiske.
Her skal du selv købe en SSD og sætte den i.
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |