|
dvbviewer + Recording service + Kodi - Windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2015 kl. 07:44 |
Hej med jer.
Mit setup har tidligere fungeret sådan at dvbviewer via recording service har sent tv rundt i huset (lokal net) og til sommerhuset (ekstern ip). Så er det bare apple tv2er og en enkelt rasberry pi. hvor kodi (tidligere XBMC) er instaleret som streamer det i de forskellige rum og sommerhus. Men efter hovedcomputeren der styrer det er er opdateret til windows 10, så viker det ikke mere. Alt software instaleres fint, og hoved programmet dvbviewer afspiller alle kanaler som den skal. 1 Kodi kan godt trække alle kanaler over via Pvr funktionen, men den vil ikke afspille nogle at kanalerne. Der sommer ligeledes heller ikke Epg over i Kodi. 2 Ligeledes kan jeg hellere ikke tilgå recording service via ekstern IP som før. (har deaktiveret alt hvad der hedder firewall) For at teste om det var mig der have lavet en fejl, skiftede jeg til en gammel harddisk i computeren, instalerede windows 8.1 samt dvbviewer + recording service fra bunden af, og wupti, så virkede det igen. Nogen med samme problem? Ved godt det er lidt nørdet:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |