|
opgradering til win 10 fejler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 09:55 |
Hej,
har prøvet at puste liv i en lidt ældre win 7 pc ved at opgradere til win 10. men efter 29% genstarter den, og kan ikke komme tilbage til installationen. Når jeg så forcer en genstart gendanner den win7 og jeg får dette billede frem. jeg ha rprøvet at lave en total restore af win 7 inden opgraderingen også. nogen der er kommet forbi dette problem, eller på anden måde ved hvordan det kan løses. Google var ikke til megen hjælp, da der var mange forskellige forslag og ingen har virket for mig.
![]() |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilsyneladende en ret udbredt fejl - har ikke læst hele den her tråd igennem, men der er flere forslag til løsning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |