|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fjeldged ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 19-Januar-2008 kl. 16:19 |
Hej Jeg har lige anskaffet mig en PS3, og har også mulig for at få et Microsoft Wireless Laser Desktop (tastatur og mus). Så var det jeg ville høre om der er nogen som ved om dette kan bruges på/til PS3'en? Her er lige et link til tastaturet: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=236969 Håber at der er nogen som kan hjælpe. Mvh. Fjeldged |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Hvis det kører med standard USB eller Bluetooth forbindelse, så burde det fungere. Jeg kan desværre ikke se om det gør nogen af delene...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Hvis der er inkluderet en usb dongle, så skulle det virke lige som et almindeligt usb keyboard.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg har et ganske alm. USB keyboard/mus kørende på min PS3, og det spiller bare.
Redigeret af rigo - 19-Januar-2008 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Hvorfor køber du ikke dette, som er lavet til PS3? Det er også billigere, og ennda med bluetooth mod RF, som det du linker til.
/Skipper |
|
![]() |
|
fjeldged ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Det er fordi jeg har et eksemplar liggende at jeg hører til det. Jeg tror at jeg afprøver det og ser om det virker. Vender lige tilbage med et svar på om det virker og om jeg er tilfreds med det.. Mange tak for de hurtige svar.. |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Det virker nok ikke i alle spil... |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
![]() |
|
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices /3848&cl=us,en
-- Er endnu federe syntes jeg ![]() |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |