|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 28-Januar-2008 kl. 18:47 |
Så skal der snart handles, tror jeg køber min ps3 i Elmutanten , de har den til 2,979,- lige nu Link http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000TiKN0HYW?ProductID=UE fD4QFHSC0AAAEW42d3mj1v&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAE OiBA03xiY]ps3
'Og så handler jeg et par spil , fra en Engelsk side. så kommer vi i nærheden af de 3500 for ps3 med 2 spil til.. Det eneste dårlige ved dette er, hvis bundle kommer til dk snart , så kan du ikke regne med at få pris garenti hos Mutanten , fordi , de sætter seføli ikke maskinen ned, ned de vil højest sansynligt lave bundle til 3500, og bibeholde prisen på maskinen for at sælge så mange bundles som muligt..!! Redigeret af henrik-t - 28-Januar-2008 kl. 18:48 |
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Har lige købt en PS3 hos dem til 3279 for 14 dage siden.
Er der noget med at man kan udbetalt forskellen, hvis de sætter prisen ned inden for 30 dage ? |
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Købte min PS3 nr. 2 til kr. 2979 i Elgiganten på Amagerbrogade. De havde den på lager..... troede de. Da jeg skulle have den udleveret havde de alligevel ikke flere. Jeg kunne så "heldigvis" hente den i Elgiganten i Næstved. Jeg tror ikke de ligger inde med ret mange maskiner. Min gamle 60 GB maskine er og bliver den fedeste...... |
|
![]() |
|
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Grrr... og Øv
![]() Jeg var i Elgiganten idag (d. 29. jan.) for endelig at købe en PS3. Udsolgt på ubestemt tid. Det er anden gang det sker for mig. Som sælgeren ganske kort udtrykte det da jeg prøvede at finde ud af hvornår det igen var muligt at købe en PS3. "Der går nok ikke flere måneder". ![]() (Hvorfor så lige Elgiganten? Jeg har et tilgodebevis, der skal bruges til formålet) Redigeret af tinker - 30-Januar-2008 kl. 00:38 |
|
![]() |
|
mempo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Købte min hos merlin i går til 2999. og de havde flere på lager. Måske i skulle ringe til jeres lokale butik.... Det er sku en super maskine til de penge...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |