|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kgpedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 08-Juli-2006 kl. 02:17 |
Er der nogen der ved om ovenstående skærm har et reelt problem omtalt som "dansende pixels". kristian |
|
![]() |
|
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Ta' det roligt, du vil stort set for hvert tv kunne finde problem omtale og rygter i diverse fora. I disse "forumtider" bliver selv de mindste ubetydeligheder nemt blæst op!!! Hvis der skulle være et generelt problem er jeg sikker på Samsung's garanti dækker - deres omdømme ville ikke kunne holde til andet! |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Det ser desværre ud til,at der er et seriøst problem m denne model ! Fænomenet er dokumenteret i denne tråd : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40088&P N=1 |
|
![]() |
|
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Det ser ikke godt ud! Overvejer nu om jeg skal afbestille mit c7
|
|
![]() |
|
Nauzeas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Mit ryger retur imorgen af samme årsag .... det virker iøvrigt som om det bliver værre og værre, eller osse er jeg bare meget fokuseret på fejlen ... hvis der findes bare en lille "dunkel lyskilde" fx et uplight, fakkel el lign. slår det over i noget der minder om 32 farver... osse i ansigter osv. Kan smide nogle billeder op imorgen hvis nogen ønsker det. |
|
![]() |
|
![]() |
Gerne, lad os bare få problemet dokumenteret. Jeg er nu gået i tænkeboks over hvad alternativet skal være - overvejer LG 42PC1R. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Nogen der er i besiddelse af et Samsung7 panel,der ikke har omtalte fejl ??
|
|
![]() |
|
Nauzeas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Som lovet kommer der lige et par billeder ... dog ikke i bedste kvalitet .. kan ikke liiiige enes med mit Cam Men er det, dét som i andre osse oplever? |
|
![]() |
|
![]() |
Nogle der ved hvad Samsung DK siger til dette problem?
Eller for den sags skyld forhandlerne, det kan købes hos de sædvanlige fælleskøb leverandører!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |