|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 11:44 |
||
Lidt guf til os med PSP, som gerne vil have adgang til vores filer på Synology server via PSP
http://www.synology.com/wiki/index.php/Accessing_DS408_From_ PSP_via_NethostFS_and_IRShell
Vil selv prøve i næste uge, vender tilbage med info om det lykkes for mig
|
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
||
Jeps det virker med IrShell, kan browse i den specificerede folder (Volume1/PSP) har prøvet at streame MP3 og CSO/ISO herfra..
Men man kan nok ikke forvente at Ungerne (5 og7) kan finde udaf det. |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
clipper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||
Hej Per jeg har også en Synology 107+ så jeg går ud fra du anvender ARM koden (den ikke testede sw) men det tyder på det spiller. Jeg kiggede kort på Synology siden..det ser ud til at der er meget der skal fixes/trixes for det spiller?? eller? MVH Erik
|
|||
![]() |
|||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
||
jeg troede egentlig det var lidt mere "lige-til", som på PS3'eren !
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Må nok erkende at det er lidt nørdet... man skal kunne lidt linux (det har jeg så fået lært pga af dette), men det virker. Man kunne måske ønske sig at der var adgang fra XMB på PSPén men har på fornemmelsen at det ikke kommer. Men jeg "hænger min hat" på DarKAlex, han kan altså noget med CFW.
|
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Per, findes der så noget, der ikke kræver alt det der fixeri ?
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Du mener.. hvorfor har Sony ikke lavet PSP'en så man bare kan mounte et SMB share? ![]() Du skal lave to ting på Synology'en 1) Downloade og unzippe en fil 2) Copy-paste et script og gøre det eksekverbart Det burde være forholdsvist nemt at lave en one-click installer som gjorde dette. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Ja, eller i det hele taget, hvorfor har Sony ikke bare lavet det som på PS3éren, så man i det mindste kan nå sin musik, billeder og film i de formater som er understøttet.
Skal der ikke laves noget på PSPén? Irshell eller hvad det nu hedder, det er vel til PSPén? Jeg har før siddet og rodet med det i forbindelse med installering af Twonky på min DS207+, men det lykkedes mig aldrig at få det til at virke. Det gik galt allerede ved telnet adgangen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |