|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 17-Juli-2005 kl. 19:53 |
Hej. Hvad for et program kan bruges til dette?? Er der nogen som kan hjælpe mig. Redigeret af Leon |
|
LJ
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Leon,
Måske du bruger programmerne forkert?!? Jeg har selv prøvet Ulead DVD Movie Factory - Disc Creator Edition, og her virkede det fint. Du skal vælge 'Import DVD-Video... <Alt-M>' ikonet for at importere materialet - og ikke import af video filer (<Alt-V>). Med TMPGEnc DVD Author går redigering af DVD materiale iøvrigt som en leg (kan hentes i en 30 dages prøveversion). Det kan jeg stærkt anbefale. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Leon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Lars. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |