recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - atmos højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

atmos højtalere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2017
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 07:38
Er lige med på en lytter 👀
Til top
THX2K Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THX2K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 10:32
Overvejer at udvide med et sæt Klipsch RP-140SA. Har nogen erfaring med dem? eller bare om elevation/dolby enabled højtalere fungerer i praksis? Har ikke lyst til at hænge højtalere op.

Redigeret af THX2K - 19-Februar-2017 kl. 10:34
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 13:16
Jeg har hørt RP-140. Umiddelbart lyder de fint, og fornemmelsen af "lyd oppe fra" fungere ok. Men jeg tror kun at de virke i en almindelig stue. Har du lyddæmpning i loftet fungere det ikke.
Til top
peter biofreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2015
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peter biofreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af THX2K THX2K skrev:

Overvejer at udvide med et sæt Klipsch RP-140SA. Har nogen erfaring med dem? eller bare om elevation/dolby enabled højtalere fungerer i praksis? Har ikke lyst til at hænge højtalere op.
Jeg har prøvet at kører Atmos med Enabled speakers og det lyder super godt. Jeg har desværre ikke selv den rette afstand fra lytteposition til denne opsætning da jeg kommer til at sidde for tæt på fra bagerste stole-række. Men fra forreste række er det rigtig fedt. Der skal ihvertfald være minimum 1,5 meter fra lytteren til disse Enabled ellers kan man blive fanget af lyden hvis højttalerne er tættere på. Klipsch RP-140SA kan jo monteres på væggen helt oppe ved loftet hvis det er da de kraftig vinklet. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu