|
Dali Opticon LCR - Erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
poolplayer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2017 kl. 15:31 |
Er der nogen der har erfaringer med disse Dali Opticon LCR højttalere til montering på væggen? Jeg har desværre ikke andre muligheder end "noget på væggen", de må ikke være for dybe og det skal ikke være indbygning. Disse Opticon LCR er de bedste af dem jeg har hørt indtil videre, i hvert fald indenfor det prisleje jeg har lyst til at bruge på en opgradering. Jeg kan ikke finde mange erfaringer "derude" på nettet, så tænkte der måske var en enkelt eller to herinde der ville øse ud af deres viden/erfaringer inden ? ![]() Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med at gå fra 5.1 til 3.1 lyd? Fortryder man hvis man har haft surround i +10 år uden at det på nogen måde har været "Super Biografer" og ens sparsomme tid foran "alteret" er film og tv-serier |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |