recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar til LG B6V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar til LG B6V

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MadsEgholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2017
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsEgholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar til LG B6V
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 11:58
Hej med Jer

Som emnet antyder, så er jeg på udkig efter en soundbar til et LG 55/65B6V. Jeg syntes at de butikker jeg har set/hørt tv´et, har lyden været meget tynd og kedelig. Jeg kunne godt tænke mig en soundbar med en sub til.
Nu vil jeg så høre om der er nogle herinde, der rent faktisk har sådan et setup ? (fladtv+soundbar) og deres erfaringer med det. Jeg tænker på noget under 10.000kr, og ikke sonos.

/Mads 
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 11:23
B&w paranora 2 brugt, ( 6000 ), og så en brugt Svs sub. Så er du flyvende :)
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 11:29
Køb E6 i stedet
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
MadsEgholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2017
Sted: Midtjylland
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsEgholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 12:00
Jeg hørte bose st300 og sub, og endte med at købe det. Tak for input😃 E6 var for ringe i lyden og det ser træls ud hvis man skal have soundbar under den.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 09:14
Kan du fortælle lidt om lyden af din nye bose anlæg?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 23:35
Er du interesseret i baghøjtalere?

Først købte jeg en Sonos Playbar, men jeg blev noget skuffet over den og returnerede den. I stedet købte jeg en Sony HTNT3 for det halve.

Jeg nyder stor fordel af Spotify connect og Google Cast. Lyden er langt bedre end tv'et, men nu har jeg tidligere haft både stereo og surround. Jeg synes det er fantastisk ikke at være afhængig af et væld af ledninger.
Du kunne jo overveje en af Sony's nye modeller. Alternativt har Philips Fidelio B5 fået gode anmeldelser:
http://www.lydogbillede.dk/test/hojttalere/stortest_seks-traadloese-surround-systemer/philips-fidelio-b5/ 

Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu