recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afspiler til streamning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

afspiler til streamning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hugo27th Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2014
Sted: 3700
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugo27th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: afspiler til streamning
    Sendt: 04-Februar-2017 kl. 18:50
Hejsa 

Hvilken afspiller bruger i for at få den bedste lyd.
Tænker- Netflix- HBO -viaplay.

syntes det er svært at gennemskue hvad man skal investere i(har i dag apple tv3)

Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 18:59
Jamen her i huset bruger vi xbox one til formålet, men alt kommer jo an på dine behov.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugo27th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 20:05
Har en onkyo tx-nr656 reciever, med 7.1 opsætning
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 21:16
Hej.
Har du set denne gode artikel .. http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1350553826
Er det det du mener ??
Mvh.

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 22:09
Vi bruger enten PS3 eller en "Smart" blu-ray afspiller fra Samsung (i citationstegn, eftersom den faktisk ikke er ret smart, men den har da apps for alle de tre du nævner). Begge har udmærket lyd, synes vi.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugo27th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 22:47
tak for linket ---http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1414136449

har kan jeg se hvem der tilbyder dd+ :-)

Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 19:36
Klart PS4 der kan man vælge forskellige lyd output har haft fat i det meste men vender tilbage til PS4 hver gang. Der er 2 ulemper 1 den larmer lidt hvis den ikke står frit fremme så den kan af luftes ortenligt 2 jeg måtte købe en separat fjernbetjening som jeg dog er super glad for.

http://www.recordere.dk/2015/07/fjernbetjening-paa-vej-til-sony-ps4/

Ellers alt andet fungere bare ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Redigeret af Jonas Bojer - 05-Februar-2017 kl. 19:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu