|
9.1 vs 7.1 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Han har ikke en, men fire ![]() Sejt Mvh Troels |
||
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
|
9.1 brugt til Atmos/DTS:X hedder 5.1.4 eller 7.1.2
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
|
Jeg pillede dem ned i går da de trak gulvet oppe i stuen skævt 😊 Jeg har til gengæld sat 4 x L810 op i stedet 😊 |
||
![]() |
||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
|
Jeg bruger Jamo A510 som en ok højttaler der er forholdsvis tynd. jeg har nemlig samme udfordring med loft højden
jeg syntes den gør det ganske ok
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Arrrrrrrrrrrr....
|
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
|
Den A510 ligner et godt valg, kan også godt lide prisen.
En anden udfordring jeg lige kom i tanke om er ledningerne, alle andre er kørt i væggen med udtag til de enkelte højttalere. Der var det lidt nemmere med front high da de bedre kan skjules end 2 højttalere midt i loftet :( Sort ledning eller gang i overfæser, spartel og maling :) |
||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |