|
SSD disk - Du har hørt det før, men mangler hjælp! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er nu sikker på, at der ikke bliver skrevet noget til MB eller noget andet hardware under installationen. Der bliver kigger på dit MB part og ser nummer. Som jo vil ændre sig, hvis du skifter bundkort :)
Plejer at bruge Toms Hardware til at checke computer dele Her er det nyeste om SSD'er http://www.tomshardware.com/reviews/ssd-recommendation-benchmark,3269.html |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men nu skifter jeg ikke lige bundkortet i en bærbar, så det er ligegyldigt. Det eneste jeg skifter er en harddisk, og det har jeg sikret mig at jeg godt kan, uden at få problemer med fremtidige Windows installationer.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |