|
Always On virker ikke?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BoHaggren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2018 Sted: Mariagerfjord Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17 timer 53 minutter siden kl. 02:31 |
Jeg har en OnePlus Nord CE4 Lite 5G, som jeg egentligt er ganske godt tilfreds med.
Skal dog lige vænne mig til Android systemet. Har haft iPhone, de sidste 9 år Men jeg kan ikke få det der Always on Display til at virke. Jo den viser skærmen i ca 15 sec, så går den ud og der er sort skærm, indtil at jeg trykker på den eller en knap igen Burde det der Always ikke betyde altid?? Jeg ved at jeg har slået det til under indstillinger, men det virker bare slet ikke som sådan Nogen som ved hvorfor?
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke om du er opmærksom på at der flere indstillinger under always on display? Du kan sætte den tid eller til at det altid skal være aktiv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |